Jste milovníkem Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se manažerem/kou kvality, který se bude přímo podílet na realizaci strategie společnosti a bude určovat trend kvality poskytovaných služeb.
Prague City Tourism a. s. nyní hledá pro posílení svého týmu Kvality služeb vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení následující pozice: manažer/ka kvality služeb.
Jaká bude náplň Vaší práce?
• supervize oddělení projektového řízení a oddělení zákaznického servisu
• monitoring aktivit probíhajících projektů
• příprava dokumentace k certifikaci společnosti v rámci Kategorizace organizací destinačního managementu
• kompletace podkladů k podávání žádostí o podporu z vyhlašovaných výzev dotačních programů a zodpovědnost za realizaci takto podpořených projektů
• spolupráce na tvorbě strategických dokumentů společnosti
• aktivní účast na odborných akcích v ČR a zahraničí, příprava a organizace zastupování společnosti
• spolupráce s dalšími subjekty v cestovním ruchu (CzechTourism, Asociace hotelů a restaurací, akademickou sférou, Svaz průmyslu a obchodu ČR aj.)
• kontrola vytvářených analýz ze statistických dat v oblasti cestovního ruchu a tvorba ukazatelů pro poskytování informačních služeb
• realizace a tvorba strategie kvality služeb pro činnosti, produkty a služby společnosti
• vyhodnocení dat z výsledků Mystery Shopping a formulace plánu k nápravě zjištěných nedostatků
• školení zaměstnanců společnosti v oblasti klientského servisu zejména v kontextu péče o značku Prahy a podpory prodeje produktů a služeb společnosti a jejích partnerů
Co očekáváme?
• vysokoškolské vzdělání
• výbornou znalost českého jazyka a bezchybný písemný projev
• anglický jazyk na úrovni C1, další jazyk výhodou (němčina/italština)
• zkušenosti s vedením agendy klientského servisu
• zkušenosti s řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (programy TAČR, NPPCR, GAČR apod.)
• výborná orientace v oblasti turistického ruchu
• reprezentativní vystupování a proklientský přístup
• výborné komunikační a organizační schopnosti
• schopnost práce se statistickými daty, vytváření analýz a jejich interpretace
• ochotu učit se novým věcem
• aktivní přístup při plnění úkolů
Co nabízíme?
• pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a navzájem se inspiruje
• prestižní pracovní prostředí v historickém centru Prahy
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• adaptační plán — zaškolení od zkušených kolegů, podpora ředitele sekce
• propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 140 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem), příspěvek na kulturní rozvoj a rekreaci 4 500 Kč, příspěvek na penzijní připojištění 1 000 Kč, Karta MultiSport
• 5 týdnů dovolené, možnost home office, sick day (5 dnů/rok)
• pružnou pracovní dobu (volitelný začátek a konec pracovní doby)
• mobilní telefon a notebook
• nástup možný IHNED.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete Vaše CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem.