Prague City Tourism – konkurz (manažer/ka kvality služeb)

Publikováno 4. 1. 2023

Jste milovníkem Prahy a chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o její image a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se manažerem/kou kvality, který se bude přímo podílet na realizaci strategie společnosti a bude určovat trend kvality poskytovaných služeb.

Prague City Tourism a. s. nyní hledá pro posílení svého týmu Kvality služeb vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení následující pozice: manažer/ka kvality služeb.

Jaká bude náplň Vaší práce?

• supervize oddělení projektového řízení a oddělení zákaznického servisu

• monitoring aktivit probíhajících projektů

• příprava dokumentace k certifikaci společnosti v rámci Kategorizace organizací destinačního managementu

• kompletace podkladů k podávání žádostí o podporu z vyhlašovaných výzev dotačních programů a zodpovědnost za realizaci takto podpořených projektů

• spolupráce na tvorbě strategických dokumentů společnosti

• aktivní účast na odborných akcích v ČR a zahraničí, příprava a organizace zastupování společnosti

• spolupráce s dalšími subjekty v cestovním ruchu (CzechTourism, Asociace hotelů a restaurací, akademickou sférou, Svaz průmyslu a obchodu ČR aj.)

• kontrola vytvářených analýz ze statistických dat v oblasti cestovního ruchu a tvorba ukazatelů pro poskytování informačních služeb

• realizace a tvorba strategie kvality služeb pro činnosti, produkty a služby společnosti

• vyhodnocení dat z výsledků Mystery Shopping a formulace plánu k nápravě zjištěných nedostatků

• školení zaměstnanců společnosti v oblasti klientského servisu zejména v kontextu péče o značku Prahy a podpory prodeje produktů a služeb společnosti a jejích partnerů

Co očekáváme?

• vysokoškolské vzdělání

• výbornou znalost českého jazyka a bezchybný písemný projev

• anglický jazyk na úrovni C1, další jazyk výhodou (němčina/italština)

• zkušenosti s vedením agendy klientského servisu

• zkušenosti s řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (programy TAČR, NPPCR, GAČR apod.)

• výborná orientace v oblasti turistického ruchu

• reprezentativní vystupování a proklientský přístup

• výborné komunikační a organizační schopnosti

• schopnost práce se statistickými daty, vytváření analýz a jejich interpretace

• ochotu učit se novým věcem

• aktivní přístup při plnění úkolů

Co nabízíme?

• pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a navzájem se inspiruje

• prestižní pracovní prostředí v historickém centru Prahy

• zaměstnání na hlavní pracovní poměr

• adaptační plán — zaškolení od zkušených kolegů, podpora ředitele sekce

• propracovaný systém benefitů — stravenkový paušál 140 Kč (plně hrazen zaměstnavatelem), příspěvek na kulturní rozvoj a rekreaci 4 500 Kč, příspěvek na penzijní připojištění 1 000 Kč, Karta MultiSport

• 5 týdnů dovolené, možnost home office, sick day (5 dnů/rok)

• pružnou pracovní dobu (volitelný začátek a konec pracovní doby)

• mobilní telefon a notebook

• nástup možný IHNED.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete Vaše CV s fotografií a krátkým motivačním dopisem.