PKF – Prague Philharmonia vznikla v roce 1994 z iniciativy Jiřího Bělohlávka pod názvem Pražská komorní filharmonie. Dnes patří mezi nejrespektovanější nejen české, ale i světové orchestry. Od počátku sezony 2015/2016 stojí v jejím čele francouzský dirigent Emmanuel Villaume.
Požadujeme:
• kreativní a inovační přístup k řešení problémů
• velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti
• vytváření identity společnosti
• vypracování strategie propagace a marketingu společnosti a realizace rozvoje firemní značky
• práce s textem, vytváření tiskových zpráv a prezentačních materiálů
• komunikace s médii, tvorba a realizace PR aktivit
• zodpovědnost za přípravu tištěných programů, propagačních materiálů, příprava tiskových dat
• tvorba obsahu sociálních médií
• zodpovědnost za agendu marketingových a PR aktivit společnosti
• tvorba marketingových plánů a zodpovědnost za uskutečňované propagační aktivity a realizaci marketingového mixu
• spolupráce na přípravě obchodních plánů a prodejních technik
• monitoring trhu a konkurence, statistiky, další analytická činnost
• velmi dobrý slovní projev, týmového ducha, zaměření na výsledky
• práce s Klubem PKF
• řízení a prodej abonmá i vstupenek na koncerty orchestru PKF – Prague Philharmonia
Kvalifikační požadavky:
• VŠ, VOŠ, případně i SŠ
• aktivní znalost anglického jazyka, druhý jazyk výhodou
• znalost práce s PC
• 2 roky praxe na srovnatelné pozici
• alespoň základní orientace v oblasti klasické hudby či hudebního průmyslu
Více informací v příloze níže.
Předpokládaný nástup: IHNED