Uzávěrka 15. 8.

PKF – Prague Philharmonia – konkurz (specialista/ka marketingu a public relations)

Publikováno 25. 7. 2022

PKF – Prague Philharmonia vznikla v roce 1994 z iniciativy Jiřího Bělohlávka pod názvem Pražská komorní filharmonie. Dnes patří mezi nejrespektovanější nejen české, ale i světové orchestry. Od počátku sezony 2015/2016 stojí v jejím čele francouzský dirigent Emmanuel Villaume.

Požadujeme:

•    kreativní a inovační přístup k řešení problémů

•    velmi dobré organizační, komunikační a prezentační schopnosti

•    vytváření identity společnosti

•    vypracování strategie propagace a marketingu společnosti a realizace rozvoje firemní značky

•    práce s textem, vytváření tiskových zpráv a prezentačních materiálů

•    komunikace s médii, tvorba a realizace PR aktivit

•    zodpovědnost za přípravu tištěných programů, propagačních materiálů, příprava tiskových dat

•    tvorba obsahu sociálních médií

•    zodpovědnost za agendu marketingových a PR aktivit společnosti

•    tvorba marketingových plánů a zodpovědnost za uskutečňované propagační aktivity a realizaci marketingového mixu

•    spolupráce na přípravě obchodních plánů a prodejních technik

•    monitoring trhu a konkurence, statistiky, další analytická činnost

•    velmi dobrý slovní projev, týmového ducha, zaměření na výsledky

•    práce s Klubem PKF

•    řízení a prodej abonmá i vstupenek na koncerty orchestru PKF – Prague Philharmonia

Kvalifikační požadavky:

•    VŠ, VOŠ, případně i SŠ

•    aktivní znalost anglického jazyka, druhý jazyk výhodou

•    znalost práce s PC

•    2 roky praxe na srovnatelné pozici

•    alespoň základní orientace v oblasti klasické hudby či hudebního průmyslu

Více informací v příloze níže.

Předpokládaný nástup: IHNED

Strukturovaný životopis zašlete na e-mailovou adresu .