Uzávěrka 30. 4.

Moravská filharmonie Olomouc – konkurz (marketingový specialista/ka)

Publikováno 31. 3. 2022

Moravská filharmonie Olomouc vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici marketingový specialista/ka, vedoucí úseku (úvazek 1,0).

Popis práce:

  • Analýza trhu, uskutečňování marketingového průzkumu a identifikace tržních příležitostí.
  • Řízení a následně samostatné vedení a administrování marketingových strategií, taktik a procesů, a dbaní na naplňování strategických cílů.
  • Komunikace za organizaci, resp. za její produkty se zákazníky, veřejností a ostatními subjekty.
  • Průběžné sledování trendů v marketingu a komunikaci, jejich vyhodnocování, informování o nich vedení organizace a navrhování jejich aplikace v organizaci.
  • Vedení plánu pro obsah webu a sociálních sítí organizace.
  • Vedení a administrování návrhů a výroby vybraných oficiálních materiálů organizace (zejména propagační a prezentační materiály atp.).

Od uchazečů požadujeme:

  • VŠ vzdělání v oboru marketing (popř. mediální studia, sociologie apod.);
  • Znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce;
  • Znalost ČSN 01 6910 (2014) – Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory;
  • Znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office – zejména Outlook, Word a Excel);
  • Orientaci v kulturní oblasti, zejména v hudbě, a znalosti v oblasti marketingu a PR v této oblasti;
  • Flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.

Znalost problematiky vytváření a úpravy bitmapové i vektorové grafiky výhodou.

Uchazečům nabízíme:

  • Pracovní pozici v tradiční, stabilní a renomované instituci s dobrou perspektivou a zázemím;
  • Platové zařazení dle platných předpisů (12. platová třída) a odpovídající praxe;
  • Možnost pružné pracovní doby;
  • Zaměstnanecké benefity: služební notebook, služební mobilní tarif, stravenky;
  • Možnosti profesního růstu (absolvování profesních a odborných školení na náklady zaměstnavatele);
  • 5 týdnů dovolené;
  • Nástup ihned, popř. dle vzájemné dohody.

Přihlášky, obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) zasílejte spolu se strukturovaným životopisem buď v tištěné podobě poštou na adresu sídla MFO, anebo v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na e-mailovou adresu , a to nejpozději do 30. 4. 2022 včetně. Na obálku, resp. do předmětu e-mailu uveďte „VŘ – marketingový specialista“. Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.

Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru.