Uzávěrka 15. 3.

Janáčkova filharmonie Ostrava – konkurz (správce/správkyně budov a majetku)

Publikováno 24. 2. 2023

Janáčkova filharmonie Ostrava, příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na pozici správce/správkyně budov a majetku.

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání technického zaměření
  • Komplexní přehled o fungování provozu budov včetně technologií (vzduchotechnika, vytápění, požární signalizace, poplachové systémy, nouzové zvukové systémy)
  • Minimálně 3 letou praxi v oboru
  • Komunikační dovednosti, znalost práce na PC nutností (MS Office, Google kalendář, Google disk)
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • Samostatnost a komunikativnost, zodpovědný přístup, organizační schopnosti, časovou flexibilitu a týmovou práci

Náplň práce:

  • Komplexní zajištění správy pronajatých prostor Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o. včetně administrativní, energetické a technické správy a údržby
  • Organizování a zajišťování oprav a údržby veškerého svěřeného majetku ve správě organizace, včetně pronajatých budov
  • Samostatné a komplexní zabezpečení přípravy, zadávání a kontroly veřejných zakázek malého rozsahu, včetně průzkumu trhu na svém úseku
  • Vyhodnocování závad, návrhy technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění ve spolupráci s dodavateli služeb
  • Zadávání a zpracovávání objednávek služeb na opravy a údržbu pronajatých prostor
  • Příprava nájemních smluv (kontakt s nájemci)
  • Vedení výběrových řízení subdodavatelů, kontrola cenových nabídek
  • Příprava smluv s dodavateli služeb
  • Příprava servisních a rámcových smluv, kontrola jejich plnění
  • Zajišťování provozu technického zařízení budov (EPS, VZT, EZS, ZDP, vytápění aj.), včetně pravidelné revize zařízení a systémů ve spolupráci s dodavateli služeb
  • Sledování legislativy spojené s provozováním kulturní činnosti na svém úseku
  • Revidování stavu současných projektů a navržení možných řešení pro jejich úspěšné dokončení
  • Řízení a kontrola práce vrátných a uklízeček a spolupráce s referentem správy majetku.
  • Správa movitého majetku včetně jeho nákupu v koordinaci s referentem správy majetku a pověřeným zaměstnancem zajišťujícím nákupy přes „Nákupní portál města Ostravy“.
  • Kompletní organizace a zajištění BOZP
  • Spolupráce s vedoucími jednotlivých úseků
  • Přehled o každodenním provozu budov (koncerty, zkoušky),

Nabízíme:

  • 10. platovou třídu (tabulka č. 1 podle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.), práci na plný úvazek
  • Možnost příplatku v rámci osobního ohodnocení
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, sodexo benefity-Flexi passy, bezúročné půjčky FKSP, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na kartu Multisport)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • Podpora dalšího vzdělávání

Životopis a motivační dopis, adresu a telefonní kontakt zašlete nejpozději do 15. 3. 2023 na adresu .