Hledáme do týmu personalistu/ku, co má rád/a administrativu! Úvazek 0,5.
Náplň práce:
- Vede personální agendu zaměstnanců divadla.
- Systematicky vede osobní složky jednotlivých zaměstnanců.
- Vytváří podklady jubileí pro účely vyplácení odměn z FKSP.
- Eviduje posuny v platových stupních zaměstnanců na základě dosažené praxe. Vypracovává platová zařazení pro zaměstnance.
- Dle instrukcí vedení divadla připravuje smlouvy o dílo, dohody o provedení práce, dohody o pracovní činnosti s externími pracovníky včetně dohod o změnách či výpovědi.
- Vypracovává podklady pro vyplácení dohod na základě pracovních výkazů.
- Zajišťuje výběrová řízení na volné pozice.
- Zpracovává kompletní administrativu při přijetí zaměstnance.
- Spolupracuje s bezpečnostním referentem na organizaci pravidelných školení BOZP.
- Spravuje benefit Multisport.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání / bakalářské vzdělání / středoškolské vzdělání s praxí
- zkušenosti z oblasti personalistiky a HR výhodou
- znalost MS Office, Google Workspace
- samostatnost, pečlivost, důslednost
- člověka, který má rád administrativu
Nabízíme:
- práce na poloviční úvazek
- služební telefon
- stabilní zázemí příspěvkové organizace s dlouholetou historií
- stravenky (příspěvky ke mzdě)
- dovolená 5 týdnů; možnost flexibilní pracovní doby
- Multisport
- zlevněné zaměstnanecké vstupné na představení
- parkování v uzavřeném areálu
- nástup na HPP od 1. 9. 2024
- zaučení možné během srpna na dohodu o provedení práce
Platové zařazení:
- plat dle nařízení vlády č. 246/2022 Sb. v platném znění, plat. třída 10, plat. stupeň dle délky praxe
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: Divadlo Radost, p. o., Bratislavská 32, 602 00 Brno, nebo mailem na adresu s označením „Personalistika – výběrové řízení“.
Pohovory budou probíhat dle individuální domluvy s uchazeči v průběhu července a srpna.
Termín uzávěrky přihlášek k výběrovému řízení: 22. 6. 2025 (včetně)