Hledáme kolegyni nebo kolegu do administrativního týmu projektu nextAVU realizovaného v rámci Výzvy z Národního plánu obnovy pro oblast vysokých škol na pozici finančně-projektové/ho koordinátora/ky.
Finančně-projektový/á koordinátor/ka bude poskytovat administrativní podporu realizačnímu týmu projektu a podílet se na správě rozpočtu a realizaci nákupů v rámci projektu. Potřebujeme bystrou hlavu, která nemá strach z administrativy a čísel.
Finančně-projektový/á koordinátor/ka:
- bude zajišťovat organizačně-administrativní podporu realizačnímu týmu
- bude zodpovědný/á za vedení projektové dokumentace, její evidenci a archivaci, vč. zajištění podkladů v oblasti pracovně-právní agendy
- bude zodpovědný/á za kompletaci a kontrolu výkazů práce projektových pracovníků
- bude se podílet na správě rozpočtu projektu a kontrole správnosti zaúčtování nákladů souvisejících s projektem
- bude spolupracovat na realizaci nákupů zboží a služeb v rámci projektu, zajišťovat kontrolu účetní dokumentace a poskytovat metodickou podporu členům projektového týmu
- bude komunikovat s řadou dalších kolegů a kolegyň zapojených do realizace projektu
Kvalifikační předpoklady:
- SŠ/VŠ vzdělání, ekonomické zaměření vítáme
- zkušenost z oblasti projektů financovaných z ESI fondů či jiných grantových projektů výhodou
- schopnost rozhodovat se samostatně, flexibilita, spolehlivost a pečlivost
- organizační a komunikační dovednosti, otevřené a vstřícné jednání
- práce s aplikacemi MS Office (zejm. MS Excel)
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na poloviční úvazek na dobu určitou do 31. 5. 2024
- samostatnou práci v projektovém týmu
- zajímavé finanční ohodnocení
- možnost práce z domova
- zaměstnanecké benefity (25 dní dovolené, příspěvek na stravné)
- přátelské, otevřené a inspirativní prostředí vysoké umělecké školy
Předpokládaný nástup: listopad 2022
Místo výkonu: AVU, Oddělení projektové podpory, Dobrovského 11, Praha 7
Přihláška do výběrového řízení by měla obsahovat:
- jméno, adresu bydliště, kontaktní telefon a e-mail
- strukturovaný životopis
- motivační dopis
- kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku do výběrového řízení s požadovanými materiály zašlete, prosím, elektronicky na e-mailovou adresu do 14. 10. 2022.
Výběrové řízení bude probíhat jako dvoukolové. V prvním kole jsou hodnoceny předpoklady uchazečů/uchazeček pro danou pozici, a to na základě dokumentů zaslaných spolu s přihláškou do výběrového řízení. Do druhého kola budou přizváni uchazeči/uchazečky, kteří byli vyhodnoceni v prvním kole jako nejvhodnější. Druhé kolo bude probíhat formou pohovoru, který může být veden i distančně.
Vyhrazujeme si právo kontaktovat pouze ty uchazeče/ uchazečky, kteří budou pozváni k pohovoru do druhého kola. Termín pohovorů bude vybraným uchazečům/uchazečkám oznámen v dostatečném předstihu. Současně si AVU vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez uvedení důvodů.