Rektor Akademie výtvarných umění v Praze vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa technického referenta/ky Studijního oddělení.
Pracovní náplň:
• Správa a administrace studijního informačního systému STAG pro všechny studijní programy AVU (bakalářský, magisterský, doktorský), a to:
- Spolupráce při tvorbě studijních plánů a rozvrhů v systému
- Nastavování studentských žádostí
- Nastavování studentských anket
- Nastavování propojení studijního oddělení a oddělení zahraničních mobilit
- Převody studujících do studia, do dalších ročníků, převod na nové studijní programy, vytváření a správa e-přihlášek ke studiu, generování diploma suplementů apod.Implementace nových modulů
- Vykazování počtu studujících, agenda matriky
• Rozvoj IS STAG
• Vytváření metodik pro dílčí práce ve STAG pro studijní oddělení, studující i vyučující
• Vedení školení pro studující i vyučující
• Úzká spolupráce s IT oddělením AVU
Kvalifikační předpoklady:
• Počítačová gramotnost, pokročilá znalost práce s nástroji MS Office (kontingenční tabulky, práce s makry)
• Dobré komunikační dovednosti
• Samostatnost a zodpovědnost
• Anglický jazyk minimálně na úrovni B1
• Občanská bezúhonnost
• Předchozí zkušenosti se studijním systémem STAG nebo jiným studentským IS
• Schopnost technického, analytického a logického myšlení podmínkou
• VŠ titul není podmínkou
Nabízíme:
• Práci na 0,5 pracovního úvazku/18 tis. Kč (s možností navýšení po zapracování)
• Smlouvu na dobu určitou na jeden rok (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
• Zaměstnanecké benefity podle standardu AVU
• AVU je zaměstnavatelem rovných příležitostí a vítá přihlášky bez ohledu na věk, pohlaví, genderovou identitu, orientaci a etnicitu
• Předpokládaný nástup: říjen/listopad 2025
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
• Strukturovaný životopis s kontaktními údaji včetně kontaktu na osobu pro získání reference
• Kopie dokladů o nejvyšším ukončeném vzdělání
• Motivační dopis
Příjímací řízení je dvoukolové. První kolo proběhne nad přijatými žádostmi, druhé osobně s vybranými kandidáty/kandidátkami.
Přihlášky se všemi podklady a případné dotazy zasílejte nejpozději do 29. září 2025 e-mailem na adresu .
Výsledky výběrového řízení budou zveřejněny na Úřední desce AVU a písemně oznámeny jednotlivým uchazečům/uchazečkám.
AVU si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez uvedení důvodů. Zamítavé odpovědi nezasíláme. Zasláním přihlášky do výběrového řízení uchazeč/ka souhlasí s poskytnutím osobních údajů za účelem tohoto výběrového řízení.