Společnosti Spotify a Universal Music Group uzavřely víceletou smlouvu

Publikováno 23. 7. 2020

Společnost Spotify, nejoblíbenější světová streamingová služba pro poslech audia, a společnost Universal Music Group, světová jednička v oblasti hudební zábavy, dnes uzavřely novou víceletou globální licenční smlouvu.

Tato smlouva ještě více posílí spolupráci obou firem při zavádění převratných nových funkcí, které budou přínosem pro umělce a hudebním fanouškům nabídnou skvělé zážitky.

Tato nová smlouva firmám umožní prohloubit své partnerství, které odráží společné úsilí o neustálý rozvoj hudby, intenzivnější zážitky při jejím objevování a spolupráci na nejmodernějších marketingových kampaních prostřednictvím platformy Spotify. Kromě toho společnost UMG, jako jedna z nejmodernějších firem a jeden z prvních podporovatelů společnosti Spotify, posílí svou přední pozici v oblasti včasného zkoušení budoucích produktů a poskytne vývojářskému týmu Spotify cennou odezvu.

Daniel Ek, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Spotify, řekl: „Od prvních experimentů s nástrojem Marquee, po testování nových zkušeností, jako například s aplikací Canvas, pro nás společnost Universal Music Group je důležitým partnerem a pomáhá nám při vývoji našich marketingových nástrojů. Na základě našeho dnešního oznámení dochází k rozšíření naší spolupráce a dalšímu posílení společné vize – pomáhat umělcům ve všech fázích jejich kariéry. Jak říkáme celou dobu, cílem naší marketingové strategie je rozšiřovat schopnost společnosti Spotify spojovat umělce s fanoušky v měřítku, které nikdy předtím neexistovalo a přinést nové možnosti do tohoto průmyslu. Společně se těšíme na nové investice a vytváření nových nástrojů a nabídek pro umělce z celého světa.“

Sir Lucian Grainge, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Universal Music Group, řekl: „Na základě této smlouvy budou společnosti UMG a Spotify propojeny více než kdy předtím a budeme společně usilovat o to, aby celý hudební ekosystém prosperoval a oslovil nové publikum na celém světě. Zapojením inovací, přijímáním hudebních technologií hned po jejich vzniku a díky přední pozici společnosti Spotify ve vývoji nadčasových nástrojů, přinese tato nová spolupráce našim umělcům nové a efektivní možnosti k tomu, aby se spojili s fanoušky prostřednictvím neustále se rozvíjející platformy Spotify. Tím, že budeme pracovat společně, budou naše týmy schopny urychlit své úsilí při vývoji iniciativ zaměřených na umělce včetně strategických marketingových kampaní a nových nabídek, které fanouškům na celém světě nabídnou vzrušující, nové zážitky.“