PIARISTI spouští vlastní podcast PÍÁRKO o komunikaci a marketingu v kultuře

Publikováno 7. 5. 2020
Pavla Umlaufová a Nikola Lörinczová

Jak komunikovat divadlo, architekturu nebo film? Nikola Lörinczová a Pavla Umlaufová z agentury PIARISTI spouští vlastní podcast PÍÁRKO. Spolu s hosty z kultury, agentur či médií budou v každém díle probírat komunikaci a marketing v kultuře. Hostem prvního dílu je Michal Sikora z Cirku La Putyka.

Podcast PÍÁRKO bude vycházet každý čtvrtek na Spotify a na Apple Podcasts. Moderátorky vždy během 30minutového rozhovoru vyzpovídají hosta, který se s posluchači podělí o své zkušenosti. „Chceme lidem z kultury nabídnout informace, díky kterým zůstanou v obraze a budou se orientovat v marketingu a PR i svépomocí,“ říká Nikola Lörinczová, zakladatelka agentury PIARISTI.

Hostem prvního dílu je Michal Sikora, dlouholetý projektový manažer souboru Cirk La Putyka. V době koronakrize pracuje naplno na aktivitách a komunikaci, které vynesly Putyku mezi nejviditelnější kulturní projekty. Díky své akceschopnosti a kreativitě vybral soubor od diváků téměř 1 milion korun, nabral tisíce nových fanoušků na sítích a jejich fotku použil i The Guardian.

Díl s Michalem Sikorou si můžete poslechnout od 7. května 2020 na Spotify a Apple Podcasts.

Druhým hostem PÍÁRKA bude Danica Kovářová, šéfredaktorka magazínu Dolce Vita, který nedávno koupilo od Mafry vydavatelství New Look Media.

Více informací o PIARISTECH a PÍÁRKU se dozvíte na webu, Facebooku, Instagramu nebo Linkedin.