Radek Váňa: Marketing a PR v architektuře

Publikováno 13. 12. 2023

Praktická příručka pro architekty, designéry a další kreativní profese přináší návod, jak správně vést vlastní komunikaci a odlišit se od konkurence.

První publikace svého druhu přehledně shrnuje všechny způsoby marketingové prezentace a komunikace v oblasti architektury a interiérového designu. Úvodní slovo ke knize Radka Váni napsala světoznámá architektka Eva Jiřičná.

Autor s dvacetiletou zkušeností v oboru přehlednou formou vysvětluje krok po kroku, jak správně komunikovat v oblasti architektury – od stanovení základní marketingové strategie, přes online prezentaci, prezentaci na sociálních sítích až po PR a využití umělé inteligence.

Kniha je doplněna o řadu praktických tipů, příkladů z praxe a řadu odkazů na web, kde je čtenářům k dispozici další online obsah. Knihu graficky navrhla Jana Vahalíková a doplňují ji originální ilustrace Patrika Antczaka, jednoho z nejtalentovanějších českých ilustrátorů nejmladší generace.

Obsah

  • Marketingová strategie architektury, jak ji připravit a efektivně řídit
  • Řízení architektonické kanceláře a marketing, klienti a práce s nimi
  • Obsahová strategie
  • Vizuální prezentace
  • Webové stránky
  • Sociální sítě jako nástroj obchodního úspěchu
  • Public relations a komunikace s médii
  • Umělá inteligence a její využití v marketingu
  • Slovník pojmů marketingu pro architekty a designéry
  • Seznam literatury a další zdroje

Rozsah: 164 str.

Publikaci si můžete objednat na stránkách Archizoom.