Praha 6 byla v roce 2005 první pražskou městskou částí, která představila vlastní logo. Bylo pokrokové, současnému vizuálnímu stylu měst už ale neodpovídá. Navíc na něj nenavazují další vizuální prvky, které by dohromady tvořily jednotnou značku nebo vizuální identitu.
Právě komplexní vizuální styl by měl vzejít z otevřené soutěže, která bude mít dvě fáze a pořádá ji odborná organizace Czechdesign.
„Nová vizuální identita Prahy 6 by měla být sebevědomá a odvážná, ale zároveň ctít vše tradiční, co k naší městské části patří. Praha 6 je unikátní v mnoha ohledech – úrovní života a vzděláním, propojením přírody a městského života, je bohatá na volnočasové aktivity a je jednou z nejatraktivnějších částí Prahy s klidnou a příjemnou atmosférou, kde se lidem dobře žije. Věřím, že právě tyto charakteristiky, na které jsme v naší městské části hrdí, bude nový vizuální styl odrážet,“ uvedl starosta Ondřej Kolář.
Celý příspěvek Olivie Bokové, publikovaný 22. 3. 2022 na webu Rádia Wave, najdete zde.