Uzávěrka 10. 11.

Za Trojku – konkurz (vedoucí marketingu)

Publikováno 1. 11. 2021

V Atriu na Žižkově a KC Vozovna pracujeme na tom, abychom našim návštěvníkům dokázali každý měsíc nabídnout pestrý program.
Hledáme někoho, kdo převezme nastavené procesy a udělá našim vlajkovým lodím ještě lepší jméno.

KOHO HLEDÁME?

  • týmového/ou hráče/ku, který/á umí řídit lidi,
  • někoho se silnou a dlouholetou zkušeností v marketingu,
  • bonusem je praxe z oboru kultury,
  • osobu silně orientovanou na detail a deadline, schopnou sebereflexe,
  • člověka, který do toho vloží srdce.

CO BUDETE DĚLAT?

  • příprava a realizace marketingového plánu a marketingové strategie, úzce navázané na programovou koncepci příspěvkové organizace,
  • zajištění marketingového mixu a PR komunikace našich dvou hlavních prostor,
  • správa webových stránek organizace a koordinace jejich redesignu,
  • příprava podkladů, tvorba textů, koordinace externích dodavatelů,
  • koordinace přípravy propagačních materiálů za spolupráce s grafikem a DTP,
  • distribuční síť propagačních materiálů – její tvorba a správa, koordinace distributorů,
  • mediální partnerství,
  • správa sociálních sítí, nastavování, kontrola a zpětná analýza reklam,
  • práce s Google Analytics,
  • a spoustu dalších aktivit.

CO ZA TO NABÍZÍME?

  • práci na pracovní poměr na plný úvazek – 11. platová třída,
  • mladý a přátelský kolektiv,
  • možnost být součástí rostoucí příspěvkové organizace,
  • dovolená 5 týdnů,
  • férová dohoda, peníze včas na účtu,
  • příspěvek na stravné,
  • homeoffice dle dohody,
  • přátelskou atmosféru a pocit sounáležitosti,
  • jsme dog a diversity friendly.

NÁSTUP?

Od 3. ledna 2022 nebo dle dohody. S předáváním agendy v průběhu prosince 2021.

Životopis a motivační dopis, ze kterého se dozvíme, proč právě my, pošlete Zdence na  do 10. listopadu 2021.

Pohovory s vybranými uchazeči proběhnou 15. listopadu. Těšíme se na Vás!