V Atriu na Žižkově a KC Vozovna pracujeme na tom, abychom našim návštěvníkům dokázali každý měsíc nabídnout pestrý program.
Hledáme někoho, kdo převezme nastavené procesy a udělá našim vlajkovým lodím ještě lepší jméno.
KOHO HLEDÁME?
- týmového/ou hráče/ku, který/á umí řídit lidi,
- někoho se silnou a dlouholetou zkušeností v marketingu,
- bonusem je praxe z oboru kultury,
- osobu silně orientovanou na detail a deadline, schopnou sebereflexe,
- člověka, který do toho vloží srdce.
CO BUDETE DĚLAT?
- příprava a realizace marketingového plánu a marketingové strategie, úzce navázané na programovou koncepci příspěvkové organizace,
- zajištění marketingového mixu a PR komunikace našich dvou hlavních prostor,
- správa webových stránek organizace a koordinace jejich redesignu,
- příprava podkladů, tvorba textů, koordinace externích dodavatelů,
- koordinace přípravy propagačních materiálů za spolupráce s grafikem a DTP,
- distribuční síť propagačních materiálů – její tvorba a správa, koordinace distributorů,
- mediální partnerství,
- správa sociálních sítí, nastavování, kontrola a zpětná analýza reklam,
- práce s Google Analytics,
- a spoustu dalších aktivit.
CO ZA TO NABÍZÍME?
- práci na pracovní poměr na plný úvazek – 11. platová třída,
- mladý a přátelský kolektiv,
- možnost být součástí rostoucí příspěvkové organizace,
- dovolená 5 týdnů,
- férová dohoda, peníze včas na účtu,
- příspěvek na stravné,
- homeoffice dle dohody,
- přátelskou atmosféru a pocit sounáležitosti,
- jsme dog a diversity friendly.
NÁSTUP?
Od 3. ledna 2022 nebo dle dohody. S předáváním agendy v průběhu prosince 2021.
Životopis a motivační dopis, ze kterého se dozvíme, proč právě my, pošlete Zdence na do 10. listopadu 2021.
Pohovory s vybranými uchazeči proběhnou 15. listopadu. Těšíme se na Vás!