Uzávěrka 5. 1.

Whoop·de·doo – konkurz (koordinátor/ka showroomu a zákaznické péče)

Publikováno 10. 12. 2024

Do týmu značky Whoop·de·doo produktové designérky Anny Marešové hledáme nového kolegu*kolegyni na pozici koordinátor*ka showroomu a zákaznické péče, který*á by s námi pracoval*a v našem showroomu na Letné. Chcete práci, co má smysl a dělá ostatním lidem radost?

Pokud máte rád*a hezké a kvalitní pracovní prostředí, máte smysl pro pořádek a rád*a komunikujete s lidmi, neváhejte a čtěte dál.

Jak si vás představujeme?

Jako pečlivého a systematického člověka s pozitivním přístupem. Samozřejmostí jsou komunikační dovednosti na jedničku. Pozice je ideální pro někoho, kdo si užívá možnost střídat administrativní a organizační práci s prací rukama – nejde ale o žádné tahání těžkých krabic ani práci v zaprášeném skladu. Naopak. Jde o jemnou a detailní práci v krásném prostředí plném designových produktů.

Co budete mít na starosti?

Správa skladu a objednávek:

  • Správa e-shopu, vyřizování objednávek a reklamací, vč. komunikace se zákazníky
  • Přebírání a odesílání balíčků.
  • Správa skladu, evidování všech skladových pohybů, provádění inventur. 
  • Udržování čistoty a pořádku ve skladu i showroomu.
  • Kompletace produktů a kontrola kvality.
  • Příprava produktů pro distributory.

Péče o zákazníky:

  • Výdej objednávek z e-shopu a případný prodej produktů přímým zákazníkům v showroomu.
  • Spolupráce s marketingem na zlepšování zákaznické zkušenosti.
  • Řešení administrativních i organizačních úkolů spojených s péči o zákazníky.

Podpora při správě distributorů a zajišťování výrobní kapacity:

  • Zásobování distributorů, vystavování faktur, dodacích listů atp.
  • Správa, evidence a kontrola objednávek u dodavatelů.
  • Řešení reklamací u dodavatelů.
  • Kontrola kvality a kompletace produktů.
  • Správa kontaktů distributorů a dodavatelů. 

Budeme si rozumět, pokud…

  • Máte smysl pro pořádek, detail a kvalitu a profesionální vystupování.
  • Ochota, samostatnost, pečlivost a systematičnost jsou vám vlastní.
  • Jste týmový hráč/hráčka.
  • Máte chuť pracovat a učit se novým věcem.
  • Zajímáte se o design, wellbeing a intimitu.
  • Uvítáme, pokud máte zkušenost s obsluhou e-shopu, platebním terminálem, programem ABRA Flexi či jiným podobným systémem. Ale nebojte, vše vám ukážeme a dopodrobna vysvětlíme.

Co vám nabízíme? 

  • Smysluplnou práci na plný úvazek. 
  • Možnost podílet se na rozvoji ryze české značky, která míří na globální trh.
  • Moderní, krásné a šik zázemí na pražské Letné s přátelskou atmosférou.
  • Zajímavou a různorodou práci.
  • Nástup během ledna nebo dle dohody.

Chcete k nám?

Pokud jste dočetl*a až sem a rád*a byste byl*a součástí našeho týmu, pošlete nám do 20. prosince 2024 (pozn. Culturenetu: datum uzávěrky bylo prodlouženo do 5. ledna 2025) váš životopis a krátký motivační dopis na

Po novém roce se pak s vybranými kandidáty potkáme na kávu. Těšíme se na vás!