Uzávěrka 17. 2.

uMĚNÍM – Platforma pro kreativní učení – konkurz (administrátor/ka)

Publikováno 10. 2. 2021

uMĚNÍM – Platforma pro kreativní učení, z. s., vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice administrátora/ky projektu Profesionalizace platformy uMĚNÍM.

Platforma byla založena před dvěma lety jako spolek uměleckých a kulturních organizací, které pracují na tom, aby se umění stalo integrální, systematicky podporovanou a oceňovanou součástí vzdělávání.

V roce 2020 získala grant z Norských fondů na svou profesionalizaci. Tento projekt má být realizován od března 2021 do září 2022 a právě pro něj hledáme kolegu ochotného ztotožnit se s misí uMĚNÍM a schopného administrovat schválenou dotaci, řádně ji pomoci zrealizovat a zúčtovat.

Požadujeme:

  • Zkušenosti s administrací dotací nad 1 mil. Kč (ideálně s Norskými fondy)
  • Zkušenosti s podobnými procesy v kulturních organizacích
  • Zodpovědnost, spolehlivost
  • Schopnost fungovat v nehierarchickém pracovním prostředí
  • Trestní bezúhonnost
  • Schopnost čelit stresovým situacím, časová flexibilita, organizační schopnosti
  • Vlastní IČ

Pracovní rámec:

  • Administrace dotace poskytnuté z Norských fondů
  • Pořizování veškeré potřebné dokumentace, její administrace a archivace
  • Monitoring plnění projektu
  • Reporting ve vztahu k dotaci
  • Komunikace ve vztahu k poskytovateli dotace
  • Vyúčtování celé dotace, zodpovědnost za řádnou realizaci projektu
  • Podílení se na řízení projektu

Nabízíme:

  • Mandátní smlouvu na 18 měsíců
  • Měsíční odměna: 5 000 Kč
  • Samostatnou, zodpovědnou a smysluplnou práci v inspirativní kulturní organizaci a v síti umělců, veřejných a vzdělávacích institucí
  • Časovou flexibilitu
  • Orientační objem práce: 15–20/měsíc

Přihláška bude obsahovat:

  • Motivační dopis uchazeče obsahující:

1) stručné shrnutí vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice a popis motivace k práci pro vedení uMĚNÍM

3) strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem

Nástup: 1. 3. 2021

Přihlášky zasílejte na e-mailovou adresu do 17. 2. 2021, do předmětu e-mailu uveďte VŘ – administrátor projektu.

Upozornění: kandidáta na hledanou pozici bude vybírat Správní rada spolku formou pohovoru během videokonference.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit bez uvedení důvodu toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.