Uzávěrka 30. 6.

Učitel naživo – konkurz (seniorní advokační expert/ka – stakeholder manažer/ka)

Publikováno 16. 3. 2022

Hledáme kolegu/kolegyni do Advokačního týmu organizace (Public affairs), jehož cílem je budování partnerství s klíčovými institucemi a jednotlivci na poli vzdělávání, které podpoří zavádění inovací v českém veřejném vzdělávacím systému.

Hledáme kolegu/kolegyni do Advokačního týmu organizace (Public affairs), jehož cílem je budování partnerství s klíčovými institucemi a jednotlivci na poli vzdělávání, které podpoří zavádění inovací v českém veřejném vzdělávacím systému.

Spolupracujeme s klíčovými stakeholdery v oblasti vzdělávání z akademické sféry (v ČR i v zahraničí), neziskových organizací, nadací, PSP ČR či ministerstev a společně tvoříme expertní know-how k proměně vzdělávání v Česku. Vytvořili jsme inovativní programy vzdělávání učitelů/učitelek a ředitelů/ředitelek škol, přičemž úkolem advokačního týmu je nacházet cesty, jak rozšířit jejich dopad na co nejvíce dětí v českých školách.

Proč do toho s námi jít?

Vytvořili jsme unikátní akreditovaný výcvik pro budoucí učitele, vyvíjíme podporu pro ředitele a máme ambici být jedním ze spoluhybatelů systémové změny v českém vzdělávání. Věříme v sílu spolupráce, kvalitní vztahy a učící se komunitu. V týmu jsou učitelé s desítkami let praxe, absolventi Harvardu a Oxfordu, progresivní profesoři z veřejných vysokých škol, sociální inovátoři a hodně skautů. Těšíme se podpory řady osobností českého vzdělání i špičkových externích spolupracovníků.

Co potřebujeme od kolegy na této pozici:

  • Je zodpovědný za navazování vztahů, jejich rozvoj a kultivaci – v rámci vybraného segmentu, těmi jsou zejména politici a politické strany, MŠMT a úředníci, veřejné VŠ a akademici, či neziskový sektor zaměřený na vzdělávání.
  • Spoluvytváří strategický a taktický plán, jak naši prioritní agendu dostat do povědomí, získat pro ni pochopení a zejména podporu u daného segmentu.
  • Podílí se na celkové advokační strategii organizace.
  • Samostatně vede jednání s klíčovými stakeholdery, hledá porozumění jejich potřebám a oboustranně výhodné cesty ke spolupráci.
  • Řídí projekty a partnerství.
  • Spolupracuje s podpůrným analytickým týmem, zadává mu úkoly, využívá pro svou práci dodané podklady a analýzy.
  • Připravuje nebo koordinuje přípravu podkladových materiálů pro schůzky a další příležitosti, odborné texty pro média (ve spolupráci s ostatními), příležitostně eventy.
  • Spolupracuje s dalšími týmy v organizaci (odborný obsah, marketing/PR, vedení organizace, atd.).
  • Reportuje vedoucí týmu advokacie.

Co očekáváme:

  • V první řadě jednoznačný soulad s vizí a hodnotami naší organizace (https://www.ucitelnazivo.cz/o-nas).
  • Perfektní komunikační a vyjednávací dovednosti – umíte jednoduše uhodit hřebíček na hlavičku, komplexní problematiku vysvětlit jasně a přesvědčivě, používat fakta? Jste přirozený networker, umíte budovat vztahy, rád poznáváte nové lidi a nebojíte se je oslovit?
  • Příjemné a profesionální vystupování – jste schopný vést samostatně jednání s partnery například z ministerstva nebo s politiky?
  • Organizační a plánovací schopnosti.
  • Férovost a otevřenost.

Další nezbytnosti:

Během prvních měsíců by se měl náš nový kolega osvojit:

  • Orientaci ve vzdělávacích tématech a velký zájem v této oblasti dále pracovat a učit se.
  • Hlubší pochopení našich advokačních priorit.

Velkou výhodou představuje:

  • Orientace na politické scéně, navázané kontakty a zkušenosti s politickým lobbingem.
  • Orientace v akademické sféře (vysoké školy), navázané kontakty a zkušenosti.
  • Zkušenosti z prostředí organizace působící v oblasti vzdělávání a hlubší vhled do problematiky vzdělávání.

Co nabízíme:

  • Být u změny českého vzdělávacího systému.
  • Spolupracovat a spojit síly s dalšími silnými leadery na poli vzdělávání.
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů, prostor přispět tím nejlepším ze sebe.
  • Prostor hodně se učit a objevovat.
  • Slušné finanční ohodnocení v rámci neziskového sektoru včetně zaměstnaneckých benefitů (v podobě stravenek, osobního rozpočtu a času na seberozvoj, 5 týdnů dovolené, sick days, týmové supervize, firemní mobilní tarif, příspěvek na techniku).
  • Práci na plný úvazek (minimálně 0,5, dle domluvy i vyšší) v Praze.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Zaměstnání na HPP.
  • Nástup možný IHNED, nebo dle dohody.

Jak se přihlásit:

V případě zájmu, zašlete svůj životopis a motivační dopis na e-mail .

Zasláním výše zmíněných pokladů berete na vědomí jejich uchování po dobu trvání výběrového řízení.