Ticketstream – konkurz (specialista/ka zákaznického servisu)

Publikováno 10. 2. 2023

Rádi komunikujete s lidmi a baví Vás zákaznický servis? Dokážete konstruktivně řešit zákaznické požadavky a zachovat klid? Angličtinu máte na dobré úrovni slovem i písmem? Práci na počítači ovládáte a organizace je Vám vlastní? Jestli sis odpověděl/a 4x „ano“, hledáme právě tebe do našeho týmu!

Co tě u nás čeká?

K našim milým kolegům hledáme posilu do zákaznického týmu. Náš zákaznický servis není o tom něco nabízet, ale pomáhat při vytváření a zpracování objednávek a když je potřeba – doporučit nejlepší řešení tak, aby byl zákazník spokojený. Pozitivní a proaktivní přistup k zákazníkovi je to, na čem si velmi zakládáme. Hledáme tedy někoho, kdo zajistí zákaznickou spokojenost a bude profesionálem.

Podrobnosti

Součástí práce je také znalost administrativního zajištění prodeje vstupného na akci, orientace v odbavení vstupenek před vstupem na akci, podpora organizátorům akce a prodejním místům.