Ticket Art – konkurz (Obchodní oddělení)

Publikováno 7. 3. 2019

Rádi bychom na našem obchodním oddělení přivítali nového člena s nadšením pro kulturu, který by se stal nedílnou součástí pro správné fungování obchodu.

Co to obnáší? V první řadě komunikaci s klienty; ochotu pomoci jim s objednávkou, dohledat zásilku, poradit jim s termíny či výběrem představení, udělat výměnu vstupenek. Být jim zkrátka k dispozici, když zavolají anebo napíší e-mail. To zahrnuje práci s naším systémem, který rádi představíme a vše potřebné v něm naučíme.

Každodenní povinností bude tisk vstupenek z e-shopu a párování výpisů, aby se ke klientům dostaly jejich objednávky.

Aby obchod fungoval jak má, potřebujeme také hlídat stav kávy a jiné důležité věci, takže když něco dochází, nahlásit k objednání.

Požadujeme tedy spolehlivost, pečlivost, vstřícné a trpělivé jednání s klienty, schopnost udělat si systém a pořádek ve své práci a ideálně mít i smysl pro humor. A pokud máte vztah ke kultuře, máte body navíc.

Na oplátku nabídneme atraktivní lokalitu v centru Prahy s výbornou dostupností na MHD, přátelský kolektiv, kde se dá vždy na všem domluvit. Pokud si potřebujete dojít k lékaři nebo cokoliv zařídit, vycházíme vstříc. Příjemným benefitem jsou pozvánky na premiéry a volné vstupenky na představení.

Platové podmínky jsou při nástupu 24 000 Kč a po 2 měsících se zvyšují na 26 000 Kč. Práce je na OSVČ.

Nástup nejlépe od července 2019.

Pokud máte pocit, že budete náš ideální budoucí kolega, ozvěte se nám a domluvíme se na osobním pohovoru.

Vaše životopisy a průvodní dopisy zasílejte na E .