Těšínské divadlo hledá do svého týmu tiskovou mluvčí/tiskového mluvčího na plný úvazek s nástupem od března 2025 nebo dle dohody.
Co nabízíme?
- Kreativní a smysluplnou práci v kulturní instituci s dlouhou tradicí.
- Možnost podílet se na jedinečných kulturních projektech a strategiích propagace.
- Profesní rozvoj v oblasti PR, komunikace a marketingu.
- Finanční ohodnocení se bude odvíjet od vzdělání a praxe.
- Plný úvazek ve výši 40 hodin týdně.
- Volné vstupenky do Těšínského divadla.
- Zvýhodněné vstupy do kulturních organizací v rámci MSK.
- Pružnou pracovní dobu.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenkový paušál.
- Možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu.
Co bude vaší náplní práce?
Budete hlavním mostem mezi Těšínským divadlem a veřejností:
- Tvorba a realizace mediálních kampaní, organizace tiskových konferencí.
- Psaní tiskových zpráv a publicistických textů.
- Budování vztahů s médii, partnery, sponzory i mezinárodními institucemi.
- Koordinace propagace divadla v médiích i online prostoru.
- Monitoring mediálních výstupů a vyhodnocení efektivity komunikace.
- Spolupráce na kulturních projektech a festivalech.
Koho hledáme?
Máte:
- Vynikající znalost češtiny a polštiny (slovem i písmem).
- Zkušenosti s mediální komunikací a PR.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Schopnost strategického plánování a kreativní přístup k propagaci.
- Schopnost pracovat pod tlakem a flexibilně reagovat na změny.
Pokud ano, čtěte dál!
Jaká je naše vize?
- Hledáme někoho, kdo dokáže reprezentovat Těšínské divadlo, budovat vztahy s médii a veřejností a posouvat naši propagaci na další úroveň.
- Pokud máte navíc zkušenosti s fundraisingem nebo přípravou grantových projektů, bude to velká výhoda.
Praktické informace:
- Nástup: březen 2025
- Deadline pro zaslání přihlášek: 20. ledna 2025
- Výběrové řízení: proběhne ve dvou kolech – posouzení přihlášek a osobní pohovory s vybranými uchazeči
Jak se přihlásit?
Pošlete váš motivační dopis a životopis na e-mail .
Staňte se součástí našeho týmu a podílejte se na rozvoji kultury v regionu!