Hledáme kolegy/kolegyně do našeho týmu!
Úvazek: 0,5 (cca 20 hodin týdně; 2 dny v týdnu + 2 víkendy v měsíci)
Pracovní doba: během jedné služby: ve všedních dnech 13.00–20.30, o víkendu 13.30/16.30–19.30
Datum nástupu: ihned
Platové podmínky: dle platových tabulek státních organizací (hrubá mzda cca 10 000 Kč)
Náplň práce pokladní:
- prodej vstupenek, dárkových poukazů, věrnostních Švankaret a reklamních předmětů v pokladně Švandova divadla v pokladním systému (Gemini)
- rezervace vstupenek přes e-mail a telefon
- podávání informací zákazníkům o jednotlivých akcích divadla (zejména: anotace inscenací, délka představení, informace o obsazení atd.).
- pravidelně zpracovávání vyúčtování pokladní hotovosti a předávání ekonomickému úseku
- zodpovědnost za dostatek propagačních materiálů ve stojanu před pokladnou, ve foyer divadla
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání
- komunikativní, vstřícná i asertivní osobnost
- flexibilita, zodpovědnost, loajalita
- logický úsudek, dobrá paměť
- uživatelská znalost PC (Word, Excel, schopnost naučit se ovládat nové programy)
- základní znalost angličtiny (kontakt s anglicky mluvícími diváky)
- zájem o divadlo (praxe v divadle není nutná)
- zkušenost s přímým prodejem výhodou
- čistý trestní rejstřík
Nabízíme:
- zajímavou, dynamickou a různorodou práci v předním pražském divadle
- možnost spoluutvářet tvář divadla svým vlastním kladným vztahem k zákazníkům
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (zvýhodněné vstupenky do divadla)
- dlouhodobá spolupráce
V případě zájmu zúčastnit se výběrového řízení zašlete na níže uvedenou e-mailovou adresu strukturovaný životopis v českém jazyce, a to do 20. 1. 2023.