Uzávěrka 21. 5.

Švandovo divadlo – konkurz (pokladní)

Publikováno 18. 5. 2020

Hledáme kolegyni/kolegu do pokladny divadla.

Úvazek: úvazek 0,5 (cca 20 hodin týdně; 2 až 3 dny v týdnu + 2 víkendy v měsíci)
Pracovní doba: během jedné služby: ve všedních dnech 13.00–20.30 / o víkendu 13.30 nebo 16.30 (dle víkendových představení) – 19.30
Datum nástupu: dle dohody ½ srpna 2020
Platové zařazení: dle platových tabulek státních organizací vyměřený dle předchozí praxe a dosaženého vzdělání  

Náplň práce:

• prodej vstupenek, dárkových poukazů, věrnostních Švankaret a reklamních předmětů v pokladně Švandova divadla v pokladním systému (Gemini)
• rezervace vstupenek přes email a telefon
• podávání informací zákazníkům o jednotlivých akcích divadla (zejména: anotace inscenací, délka představení, informace o obsazení atd.).
• pravidelně zpracovávání vyúčtování pokladní hotovosti a předávání ekonomickému úseku
• dle potřeby a pokynů nadřízeného spolupráce na náboru – především formou vyhledávání nových odběratelů
• zodpovědnost za dostatek propagačních materiálů ve stojanu před pokladnou, ve foyer divadla  

Požadujeme:

• min. SŠ vzdělání
• komunikativní, vstřícná i asertivní osobnost
• flexibilita, zodpovědnost, loajalita
• logický úsudek, dobrá paměť
• uživatelská znalost PC (Word, Excel, schopnost naučit se ovládat nové programy)
• základní znalost angličtiny (kontakt s anglicky mluvícími diváky)
• zájem o divadlo (praxe v divadle není nutná)
• zkušenost s přímým prodejem výhodou
• čistý trestní rejstřík 

Nabízíme:

• zajímavou, dynamickou a různorodou práci v předním pražském divadle
• možnost spoluutvářet tvář divadla svým vlastním kladným vztahem k zákazníkům
• 5 týdnů dovolené
• zaměstnanecké benefity (zvýhodněné vstupenky do divadla)  

V případě zájmu zúčastnit se výběrového řízení zašlete na uvedenou e-mailovou adresu strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce, a to do 19. 6. 2020.