Řady Středočeské centrály cestovního ruchu se rozšiřují o ekonoma/ekonomku.
Pracovní náplň
• Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech;
• Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
• Vyřizování emailové korespondence;
• Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
• Kontrola plnění rozpočtu, dodržování zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole;
• Kontrola čerpání fondů organizace dle zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů 250/2000 Sb. platném znění;
• Dohlížení na finanční toky organizace a usměrňování cash flow;
• Sledování a optimalizace nákladových položek organizace;
• Úpravy zavedených postupů a procesů v návaznosti na změny směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek;
• Vyhotovení čtvrtletních a ročních statistických výkazů a další požadované výkazy;
• Zpracování rozboru hospodaření (2x ročně) na základě požadavků zřizovatele;
• Zpracování finančního plánu včetně rozpočtu na další rok;
• Zpracování střednědobého finančního výhledu;
• Kontrola odpisů a odpisového plánu.
Požadujeme:
• Vysokoškolské či středoškolské vzdělání;
• Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;
• Praxe v oboru min. 5 let;
• Dobrá uživatelská znalost PC;
• Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu.
Výhodou:
• Znalost práce v účetním softwaru GORDIC/GINIS;
• Znalost mzdového účetnictví, personalistiky;
• Znalost účtování příspěvkových organizací;
• Znalost zákona 320/2001 Sb. o finanční kontrole, 250/2000 Sb. Zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Nabízíme:
• Mobilní telefon;
• Notebook;
• Stravenky;
• Příspěvky z FKSP;
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
• 25 dní dovolené + 5 sick days;
• Různorodou práci v příjemném a mladém kolektivu.
V případě, že Vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis a motivační dopis.