Uzávěrka 31. 10.

Středočeská centrála cest. ruchu – konkurz (personalista/ka a administrátor/ka dotačních projektů)

Publikováno 16. 10. 2025

Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace nejen v oblasti HR, ale i administrace a rozvoje dotačních projektů.

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolské či středoškolské vzdělání;
  • Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;
  • Zkušenosti z pozice personalisty;
  • Dobrá uživatelská znalost PC;
  • Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost.

Výhodou:

  • Znalost práce v softwaru GORDIC/GINIS nebo Crouseus Cloud;
  • Znalost mzdového účetnictví;
  • Zkušenost se spisovou službou;
  • Zkušenosti s dotačními tituly Ministerstva pro místní rozvoj;
  • Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič.

Náplň práce:

Personalistika

  • Kompletní správa personální agendy organizace s cca 35 zaměstnanci na HPP a DPP;
  • Nábor zaměstnanců – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, příprava pracovních smluv a dokumentace;
  • Organizace nástupů, zaškolení a ukončení pracovních poměrů;
  • Evidence a správa osobních spisů zaměstnanců;
  • Kontrola a zpracování docházek dle interní směrnice;
  • Tvorba a sledování čerpání mzdového rozpočtu;
  • Příprava podkladů pro zpracování mezd mzdovou účetní;
  • Příprava ročního zúčtovaní záloh a daňového zvýhodnění;
  • Objednávání a distribuce elektronických stravenek a zaměstnaneckých karet;
  • Správa majetku svěřeného zaměstnancům.

 Administrace dotačních titulů a projektů

  • Příprava žádostí o dotace a podkladů k nim;
  • Administrativní a formální správa projektů – dodržování harmonogramů; rozpočtů a pravidel poskytovatele dotace;
  • Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími zapojenými institucemi;
  • Zajištění výkaznictví, zpráv a vyúčtování projektů;
  • Archivace a vedení dokumentace k jednotlivým dotačním titulům.

Další činnosti

  • Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením na různorodých úkolech;
  • Práce s profilem zadavatele E-ZAK, spolupráce s Administrátorem VZ na administraci a vyhodnocování VZ;
  • Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
  • Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
  • Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;
  • Aktivní účast ve škodní a likvidační komisi a plnění souvisejících úkolů;
  • Práce v softwarech: Croseus cloud, Gordic/Ginnis, E-spis, nástroje sady MS Office.

Co nabízíme:

  • Mobilní tarif i pro soukromé účely;
  • Notebook;
  • Stravenky;
  • Příspěvky z FKSP;
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
  • 25 dní dovolené + 5 sick days;
  • Nástup 1. 1. 2026.

Teď už jen zbývá zaslat nám tvůj životopis a krátký motivační dopis. Obojí odešlete na e-mailovou adresu  s předmětem Personalista a to do 31. 10. 2025.