Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace na pozici Ekonoma/ky v roli správce rozpočtu. Chcete být součástí organizace, která má smysluplné poslání a stabilní zázemí? Přidejte se k nám!
Náplň práce:
- Podíl na rozpočtových činnostech v rámci příspěvkové organizace, příprava návrhu rozpočtu a kontrola jeho čerpání v rámci Zákona o finanční kontrole;
- Správa a vyřizování běžné administrativní agendy ekonomického úseku – práce na různorodých administrativních činnostech a úkolech;
- Vedení příslušné dokumentace ekonomického úseku;
- Vedení evidence majetku organizace, příprava a realizace inventur, návrhy na vyřazení majetku;
- Vedení hotovostní pokladny (velmi malý rozsah);
- Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;
- Zpracování rozborů hospodaření;
- Kontroluje čerpání a tvorbu fondů organizace – Fond investic, Fond kulturních a sociálních potřeb a Rezervní fond;
- Kontrola odpisů a odpisového plánu;
- Agenda domácích a zahraničních pracovních cest, kontrola výpočtu cestovních náhrad.
Co od Vás očekáváme:
Požadujeme:
- Vysokoškolské či středoškolské vzdělání s maturitou;
- Zkušenost s prací v rozpočtové sféře;
- Praxe v oboru min. 5 let;
- Dobrá uživatelská znalost PC;
- Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, odolnost vůči stresu.
Výhodou:
- Vzdělání ekonomického směru se specializací na účetnictví;
- Znalost práce v účetním softwaru GINIS Expres SQL – EMA, KDF, UCR;
- Znalost Croseus Cloud;
- Znalost zákona 320/2001 Sb. o finanční kontrole, 250/2000 Sb. Zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Mobilní tarif i pro soukromé účely;
- Notebook;
- Stravenky;
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
- 25 dní dovolené + 5 sick days;
- Po zapracování možnost občasné práce z domova.