Máte organizační talent, smysl pro detail a znalost kulturního prostředí? Baví vás dávat věci do pohybu a zajišťovat, aby vše fungovalo hladce a bez zádrhelů? Na podzim otevíráme rozsáhlou multimediální expozici a také nám roste počet připravovaných projektů, proto chceme rozšířit náš výstavní tým.
Co vás čeká?
• Produkční a organizační zajištění výstav a doprovodných akcí – od svozu exponátů, přes koordinaci dodavatelů až po finální instalaci
• Plánování a kontrola harmonogramu, aby vše probíhalo hladce a včas
• Práce s rozpočtem, zadávání objednávek i zajišťování smluv
• Spolupráce s kurátory, architekty, designéry a dalšími experty
Koho hledáme?
• Někoho se zkušenostmi s produkcí/projektovým managementem ve výstavním sektoru či příbuzné kulturní oblasti
• Člověka se smyslem pro detail a schopností udržet si přehled i v náročnějších situacích
• Týmového hráče, který zvládne komunikovat v češtině i angličtině s dodavateli i odborníky
• Oceníme zkušenosti s implementací nových AV technologií v prostředí muzeí, galerií či kreativních center
Co nabízíme?
• Smysluplnou práci na plný úvazek
• Doba určitá na 1 rok s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou
• Inspirativní prostředí v centru Prahy – kancelář vedle Staromáku
• Možnost podílet se na přípravě a realizaci významných výstavních projektů s celospolečenským dopadem
• Platové ohodnocení odpovídající veřejné pražské příspěvkové organizaci – 10. platová třída + osobní ohodnocení v návaznosti na nařízení vlády č. 263/2018 Sb.
• Pět týdnů dovolené, občasný home office
• 5 sick days
• Stravenkový paušál 80 Kč/den
• Penzijní připojištění, pracovní a životní výročí a další zaměstnanecké benefity (AMG kartička) a akce
• Místo pracoviště není bezbariérové (historická kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu
Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě na: . Budeme se těšit!
Vybraní uchazeči budou přizváni k pohovoru. MP si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli zrušit bez udání důvodů.