Do našeho týmu (a brzy nového kanclu) hledáme office managera/managerku, který/á se bude starat o kompletní běh kanceláře, firemní administrativu a Pepův vytížený diář.
Co očekáváme?
Pečlivou osobu, která nám udělá pořádek v administrativě a bude se starat o chod naší kanceláře, která zahrnuje vše od přípravy podkladů pro naši účetní až po administrativní pomoc při přípravě akcí. Občas bude potřeba teda i zalít kytky, které úspěšně spíš hubíme než pěstujeme, protože pořád někde lítáme. Zároveň pomůže Pepovi s drobnými úkoly, které vznikají při velkých projektech. Kromě pečlivosti je pro nás nejdůležitější, že jsi pohodář/-ka se smyslem pro humor, který jedeme v kanclu ve velkém, a dá se na tebe spolehnout. V ideálním světě tě baví a zajímá prostředí kultury a chceš v něm pracovat.
Co můžeš očekávat od nás?
Pepa po tobě bude chtít často inspiraci na oběd; Aleš po tobě bude chtít, abys to udělal/-a hezký; Patrik ti občas donese epický domácí banana bread; Hofík tě bude zásobovat spoustou memes a vtipných videí; Kačka ti vymyslí spoustu přezdívek a udělá z tebe občas i hvězdu našich sociálních sítí; Michal si s tebou vždycky k obědu rád dá těstoviny; no, a Máru v kanclu moc nepotkáš, ale když už, tak stejně bude telefonovat.
A teď vážně.
Jsme tým zařizující technickou produkci a realizaci nejrůznějších eventů – od největšího hudebního festivalu v Česku, koncerty zahraničních i tuzemských umělců, Mistrovství světa v ledním hokeji nebo snowboardové závody, přes filmová natáčení a reklamy, firemní VIP eventy a předávání cen, až po malé kulturní akce lokálního typu. K práci dostaneš vše, co potřebuješ. Namátkou třeba iMaca, se kterým jestli neumíš, tak ti tady vždycky někdo poradí, nebo třeba super kafe od rána do večera.