Produkční s technickým přesahem ve Sladovně (Galerie hrou).
Plný úvazek (HPP).
Datum nástupu plánujeme na přelom října a listopadu 2025, ale jsme schopni se domluvit podle možností na obou stranách.
Jste energická a pozitivní bytost? Dokážete dělat víc věcí najednou a udržet při tom klidnou hlavu? Organizujete rádi sebe i ostatní? Máte rádi, když se stále něco děje, máte o všem přehled a jste toho součástí? Láká Vás práce ve výjimečné kulturní instituci a nevadí Vám občasná práce mimo standardní pracovní dobu?
Jestli se otázky trefují do černého a myslíte, že tohle jste právě Vy, tak nám neváhejte napsat a staňte se součástí týmu Sladovny – Galerie hrou.
SLADOVNA PÍSEK o. p. s. je největší dětská galerie v ČR a možná i v celé Evropě. Hlavní dramaturgickou osou Sladovny je programový koncept Galerie hrou. V něm se spojují témata knižní ilustrace, animace, divadla i dalších uměleckých prvků s tím, co je pro rozvoj každého dítěte důležité a tím je “hra”.
Galerie hrou je prostorem, kde si společně hrají a tvoří děti a jejich dospělí, kde se od sebe navzájem učí a kde je možné volně překračovat hranici mezi jejich světy.
Koho hledáme:
• Energickou a dynamickou bytost, která má ráda, když se něco děje.
• Organizátora, který má o všem přehled a je mu vlastní (nejen) svou práci plánovat.
• Toho, kdo se umí se všemi domluvit a koordinovat třeba i nesourodý tým.
• Nadšence, kterému jsou blízké administrativní záležitosti, ale přiloží i ruku k dílu.
• Člověka, co má potřebu hledat možnosti, nové cesty a řešení a nebojí se dělat rozhodnutí.
• Odvážlivce, jehož nevyděsí grantové žádosti ani mezinárodní projekt.
• Tahouna, který domluvené dovede k úspěšnému výsledku.
• Parťáka, kterému je blízká vize Sladovny a její kultura, přitahuje ho koncept Galerie hrou a umělecké prostředí.
• Možná právě Vás?!
A pokud jste k tomu všemu člověk zručný s technickým povědomím a zkušeností, tak o to lépe.
Co bude náplní Vaší práce ve Sladovně:
• Koordinace a produkce vzniku nových výstav – jednání s umělci, týmem Sladovny, zajištění všeho tak, aby výstava vznikla včetně zajištění a dodržení smluv; příprava vernisáže.
• Péče o stávající výstavy, plánování a koordinace deinstalace výstavy včetně jejího uložení.
• Odpovědnost za skladovací prostory a výstavní materiál.
• Produkční zajištění všech programů a akcí ve Sladovně:
– komunikace s umělci a dodavateli,
– sjednání podmínek, příprava smluv,
– koordinace techniků, příprava prostoru, úklid,
– zajištění potřeb týmu.
• Základní práce s rozpočtem, evidence nákladů.
• Administrativa a příležitostné zapojení do grantových výzev.
• Správa a řízení interních nástrojů pro koordinaci dění ve Sladovně a personálního zajištění akcí.
• Komunikace s dalšími kulturními institucemi a městským úřadem v Písku.
• Spolupráce na produkčním zajištění festivalu Pískoviště.
Bez čeho se u nás neobejdete:
• Skvělé organizační schopnosti, spolehlivost.
• Výborné komunikační schopnosti, vstřícnost a pohotovost v řešení nenadálých situací.
• Pozitivní vztah k tabulkám, číslům, smlouvám.
• Manuální zručnost a technický přehled.
• Chladná hlava, schopnost reagovat na změny a případné problémy.
• Pozitivní vztah k dramaturgickému konceptu Sladovny Galerie hrou.
• SŠ vzdělání, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
• Živý zájem o kulturu a pozitivní vztah k dětem.
• Časová flexibilita včetně možnosti občasné práce o víkendech či po večerech.
Co za to od Sladovny:
• Spolupráci na plný úvazek, částečný úvazek k jednání.
• Příležitost realizovat se na samostatné pozici s dynamickou náplní práce, rozumějte “nudit se nebudete.”
• Příležitost k profesnímu i osobnímu rozvoji – při zapojování se do sladovnických projektů to jinak ani nejde.
• Živé, inspirující a přátelské prostředí s možností využít vlastní kreativní přístup.
• A také 5 týdnů dovolené, sick days, kurzy angličtiny a stravenkový paušá.l
A co teď?
Pokud je tato nabídka pro Vás, odpovězte na ni do 11. 9. 2025 na e-mail a přiložte tyto náležitosti:
• aktuální strukturovaný životopis s kontaktními údaji, ať se o Vás něco dozvíme a máme možnost se s Vámi spojit,
• pár řádek o Vás, ze kterých vyčteme, čím Vás pozice produkčního láká, jaké své silné stránky byste uplatinil/a a proč byste chtěl/a být součástí týmu Sladovny,
O vyhodnocení zaslaných podkladů Vás budeme informovat a následně pozveme vybrané uchazeče/ky k výběrovému řízení, které plánujeme v termínech 17.–19. 9. 2025.
Datum nástupu plánujeme na přelom října a listopadu 2025, ale jsme schopni se domluvit podle možností na obou stranách.
Pokud byste z nějakého důvodu nesplňoval/a z výše popsaného některou jednotlivost a přesto by Vás práce ve Sladovně neodolatelně lákala, prosíme, napište i v tomto případě s vysvětlením, a třeba se nám podaří se protnout i tak.