Uzávěrka 30. 4.

Signal Festival – konkurz (Marketing Specialist/ka)

Publikováno 11. 4. 2023

Signal Festival vstupuje do druhé dekády své existence a ty můžeš být její součástí! Pohybuješ se v oblasti marketingu a chceš se podílet na tvorbě komunikace pro největší kulturní akci v ČR? Jsi kreativní a rád/a přinášíš nové nápady? Pak hledáme právě tebe!

Signal je festival digitální a kreativní kultury. Za 10 let v Praze přivítal více než 4 miliony diváků a představil více než 160 unikátních uměleckých instalací. Aktuálně připravujeme 11. ročník a hledáme nové posily do marketingového týmu. 

Co bude náplní tvé práce?

  • tvorba textů pro web či newsletter
  • spolupráce s grafickými designéry na přípravě grafických výstupů jako jsou inzerce, posty na sociální sítě či packshot k videu
  • koordinace a plnění obsahu webu ve spolupráci s programovým oddělením festivalu
  • komunikace s mediálními partnery a koordinace menších produkčních aktivit
  • komunikace s fotografy a videomakery
  • kontrola exekuce komunikace komerčních partnerů festivalu
  • podílení se na tvorbě komunikace na sociálních sítích
  • další aktivity spojené s marketingovou agendou festivalu

Co bys měl/a umět?

  • nedělá ti problém napsat kratší či delší text
  • pohybuješ se v oblasti kultury nebo se v ní alespoň orientuješ
  • máš zkušenosti na marketingové pozici minimálně 1 rok
  • ovládáš Keynote a Google Suite nebo MS Office levou zadní
  • znáš nějaký newsletter tool a umíš v něm připravit super výstup nebo se s ním nebojíš naučit
  • máš skvělé komunikační schopnosti a nebojíš se být proaktivní
  • orientuješ se v oblasti sociálních sítí a zvládneš vymyslet nějakou kreativu

Co ti za to nabídneme?

  • práci na plný nebo částečný úvazek v období květen až říjen
  • práci v mladém a kreativním týmu
  • možnost podílet se na marketingové komunikaci největší kulturní akce v ČR
  • flexibilní pracovní doba
  • přístup k široké škále mediálních partnerů, kulturních institucí či umělců
  • pravidelné pozvánky na vernisáže a kulturní akce
  • preferujeme práci na OSVČ

Zaujala tě pozice Marketing Specialist pro Signal Festival? Staň se součástí našeho týmu! Životopisy a krátké motivační dopisy posílej na .

Nástup od května 2023. V dohledné době informujeme úspěšné uchazeče a naplánujeme pohovory.

Těšíme se na tebe!

Zajímá tě něco víc o Signal Festivalu?

Přečti si, jak jsme do Prahy přivezli světově uznávaného umělce Refika Anadola a vytvořili společně s Institutem plánování a rozvoje hl. města Prahy site-specific dílo o Praze.

Jak jsme oslavili naši první desítku.

A spojili se s Kunsthalle Praha a vytvořili tak instalaci, která tady s námi byla i po skončení festivalu.

A s kým budeš pracovat?

Rozhovor se zakladatelem a aktuálním ředitelem Martinem Poštou o 10. ročníku Signal Festivalu.

Provozní ředitel Jakub Zeman a vedoucí programu Mario Kunovský v rozhovoru o 10. ročníku pro Refresher.

Vedoucí marketingu Karolína Kostková, která se účastní marketingových soutěží jako porotcejako soutěžící v rozhovoru o prolnutí komerčního a kulturního marketingu pro Telegraph Gallery.