Signal Festival vstupuje do druhé dekády své existence a ty můžeš být její součástí! Pohybuješ se v oblasti marketingu a chceš se podílet na tvorbě komunikace pro největší kulturní akci v ČR? Jsi kreativní a rád/a přinášíš nové nápady? Pak hledáme právě tebe!
Signal je festival digitální a kreativní kultury. Za 10 let v Praze přivítal více než 4 miliony diváků a představil více než 160 unikátních uměleckých instalací. Aktuálně připravujeme 11. ročník a hledáme nové posily do marketingového týmu.
Co bude náplní tvé práce?
- tvorba textů pro web či newsletter
- spolupráce s grafickými designéry na přípravě grafických výstupů jako jsou inzerce, posty na sociální sítě či packshot k videu
- koordinace a plnění obsahu webu ve spolupráci s programovým oddělením festivalu
- komunikace s mediálními partnery a koordinace menších produkčních aktivit
- komunikace s fotografy a videomakery
- kontrola exekuce komunikace komerčních partnerů festivalu
- podílení se na tvorbě komunikace na sociálních sítích
- další aktivity spojené s marketingovou agendou festivalu
Co bys měl/a umět?
- nedělá ti problém napsat kratší či delší text
- pohybuješ se v oblasti kultury nebo se v ní alespoň orientuješ
- máš zkušenosti na marketingové pozici minimálně 1 rok
- ovládáš Keynote a Google Suite nebo MS Office levou zadní
- znáš nějaký newsletter tool a umíš v něm připravit super výstup nebo se s ním nebojíš naučit
- máš skvělé komunikační schopnosti a nebojíš se být proaktivní
- orientuješ se v oblasti sociálních sítí a zvládneš vymyslet nějakou kreativu
Co ti za to nabídneme?
- práci na plný nebo částečný úvazek v období květen až říjen
- práci v mladém a kreativním týmu
- možnost podílet se na marketingové komunikaci největší kulturní akce v ČR
- flexibilní pracovní doba
- přístup k široké škále mediálních partnerů, kulturních institucí či umělců
- pravidelné pozvánky na vernisáže a kulturní akce
- preferujeme práci na OSVČ
Zaujala tě pozice Marketing Specialist pro Signal Festival? Staň se součástí našeho týmu! Životopisy a krátké motivační dopisy posílej na .
Nástup od května 2023. V dohledné době informujeme úspěšné uchazeče a naplánujeme pohovory.
Těšíme se na tebe!
Zajímá tě něco víc o Signal Festivalu?
Přečti si, jak jsme do Prahy přivezli světově uznávaného umělce Refika Anadola a vytvořili společně s Institutem plánování a rozvoje hl. města Prahy site-specific dílo o Praze.
Jak jsme oslavili naši první desítku.
A spojili se s Kunsthalle Praha a vytvořili tak instalaci, která tady s námi byla i po skončení festivalu.
A s kým budeš pracovat?
Rozhovor se zakladatelem a aktuálním ředitelem Martinem Poštou o 10. ročníku Signal Festivalu.
Provozní ředitel Jakub Zeman a vedoucí programu Mario Kunovský v rozhovoru o 10. ročníku pro Refresher.
Vedoucí marketingu Karolína Kostková, která se účastní marketingových soutěží jako porotce i jako soutěžící v rozhovoru o prolnutí komerčního a kulturního marketingu pro Telegraph Gallery.