Kreativců a vědců si považujeme, ale tentokrát hledáme někoho, kdo nás udrží nohama na zemi, má rád deadliny a dobře strukturované grantové výzvy.
CO VÁS ČEKÁ?
- Plánování, organizování, řešení logistiky výstav. Být asistentem vedoucího oddělení, spojkou s marketingem, propagací i ekonomikou.
NÁPLŇ PRÁCE:
• plánování výstavního provozu a související administrativa
• komunikace s týmem napříč odděleními
• psaní a správa grantových žádostí (včetně vyhledávání výzev)
• úzká spolupráce s ekonomickým oddělením, které zajišťuje ekonomickou a účetní stránku grantů
KOHO HLEDÁME?
- Někoho zodpovědného, pečlivého a dochvilného, s výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi, se zkušeností s granty (kulturní granty = velké plus!). Jednoduše někoho, kdo má rád papíry, tabulky a detaily.
CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?
- smysluplná práce v prestižní paměťové instituci s více než 150letou tradicí
- inspirativní prostředí – budete součástí výstavních projektů, které formují regionální kulturu
- přátelský tým odborníků napříč historií, designem, řemeslem i uměním
- prostor pro seberealizaci a růst – vlastní iniciativu vítáme
- práce v centru Liberce
- zaměstnanecké benefity – volné vstupy do partnerských institucí, sick days, podpora mobility
Úvazek: zkrácený 0,8 (zástup za MD)
Platové podmínky: 23 000–26 000 Kč