Uzávěrka 30. 6.

Q Designers – konkurz (Marketing Leader)

Publikováno 15. 3. 2023

Hledáme zkušeného markeťáka, který myslí strategicky, skvěle píše a umí dotahovat věci do konce.

Věříme v projekty, které mají pozitivní dopad. Jsme nezávislé inovační studio. Otevíráme celospolečenská témata, hledáme výzvy a zapojujeme lidi a firmy do pozitivní změny.

Pracujeme s velkými firmami jako IKEA a Česká spořitelna, start-upy i neziskovkami. Rozjeli jsme i vlastní produkty a start-upy (Sto skupin, Contiqua, The Greenest Company).

Věnujeme se projektům, o kterých je radost psát, ale sami na to už nestačíme. Proto teď hledáme zkušeného marketingového leadera, který bude mít na starosti marketingovou komunikaci celého studia, aby o naší práci a projektech bylo ještě více slyšet.

Jak vypadá role Marketing Leadera

  • Podílí se na tvorbě marketingové strategie a uvádí ji do praxe
  • Vytyčuje cíle a ví, jak je uvést do praxe. Plánuje i připravuje obsah, umí skvěle psát a má cit pro vizuální stránku. Jde týmu příkladem a ručí za kvalitu a konzistenci výstupů na webu, v newsletteru, na blogu i sociálních sítích.
  • Nastavuje a hlídá media plan a rozpočet
  • Vytváří media plan, návrh rozpočtu i KPI a dohlíží na jejich plnění. Umí prioritizovat a dotahovat věci do konce. Ke komunikaci, plánování a výstupům používá Slack, Trello a Google drive.
  • Spolupracuje s týmem a partnery
  • Plánuje i částečně připravuje obsah, umí skvěle psát a má cit pro vizuální stránku. Úzce spolupracuje s inovačními designery ze studia, kteří mu s vytvářením obsahu i forem pomáhají. Je v kontaktu s našimi externími partnery – experty na PR, PPC nebo SEO. Do budoucna si postaví a povede svůj malý tým.
  • Sleduje výsledky a navrhuje podněty ke zlepšení
  • Rozumí si s nástroji jako Google Analytics, HotJar nebo Business Manager. Umí pracovat s čísly, reportovat a vyhodnocovat výsledky a navrhovat na základě nich návrhy na zlepšení.
  • Sám se vzdělává, sleduje dění na trhu, přichází s novými nápady.
  • Rozvíjí marketingové spolupráce a partnerství
  • Je iniciativní, akční a hledá příležitosti, s kým se propojit nebo kde o nás dát vědět.

Proč s námi pracovat

  • Děláme na projektech s pozitivním dopadem
  • Vnímáme zodpovědnost za svou práci. Před každým projektem se ptáme, jestli bude řešení dobré nejen pro business, ale i pro lidi a okolní svět.
  • Stavíme produkty a služby od nápadu až po realizaci‍
  • Nejsme konzultanti, nerozdáváme rady a prezentace. Stavíme otestovaná řešení, uvádíme je na trh a pomáháme s jejich dalším rozvojem.
  • Podporujeme seberozvoj a možnost přicházet s vlastními projekty
  • Záleží nám na tom, aby lidi v týmu rozvíjeli svůj potenciál a dáváme jim prostor přijít s vlastními nápady. Máme vlastní inovační knihovnu, pořádáme interní vzdělávací workshopy a hledáme cesty, jak se neustále zlepšovat.
  • Máme otevřenou a transparentní kulturu
  • O plánech a dlouhodobé vizi rozhodujeme společně. Stejně tak o tom, na jakých zakázkách chceme pracovat. Mluvíme spolu na rovinu a dáváme si pravidelný a upřímný feedback.
  • Nabízíme svobodu a flexibilitu
  • Mikromanagementu nefandíme, čas a aktivity si plánujeme podle sebe. V ateliéru se potkáváme hlavně na interní statusy a workshopy, osobní setkání podle nás fungují líp. Když ale potřebujeme prostor na soustředěnou práci, klidně zůstaneme doma.

Co u nás čekat

  • Ideálně full-time nebo 0,8 úvazek
  • Možnost pracovat částečně z domova (nemáme striktní systém, záleží na projektech a vzájemné dohodě)
  • Super ateliér v Pražském kreativním centru na Staroměstském náměstí
  • Místo na našich workshopech, přístup k Inovační knihovně a společné akce

Chcete se přidat?

Přihlaste se a my se vám během pár dní ozveme. Obvykle pak následují 1 až 2 pohovory s někým z našeho týmu a půlden na zkoušku u nás ve studiu.