Jsme nevládní nezisková organizace, pro kterou je na prvním místě člověk a jeho lidská důstojnost. Respekt a rozmanitost jsou naše základní hodnoty. Věříme v demokracii a právní stát založený na úctě k lidským právům
Jsme nevládní nezisková organizace, pro kterou je na prvním místě člověk a jeho lidská důstojnost. Respekt a rozmanitost jsou naše základní hodnoty. Věříme v demokracii a právní stát založený na úctě k lidským právům. Naším posláním je utvářet respektující a bezpečné prostředí, ve kterém mohu být LGBT+ lidé sami sebou.
Hledáme jednorožce, který*á bude udržovat řád naší kanceláře a bude pečovat o to, aby se nám tu všem dobře pracovalo. Osobu, která bude nejen srdcem našich prostor, ale především archivářkou, matkou šanonů, door-menem, pošťačkou, správcem skladu, nákupčí propisek a kávy, zapisovatelkou a občas i kopírkou.
Máš cit pro detail, organizační schopnosti, miluješ tabulky a pořádek? Pak zbystři, protože hledáme právě tebe! A to ideálně s nástupem v červnu nebo červenci dle dohody.
Co u nás přesně budeš dělat? Tvou budoucí agendu jsme rozdělily*i do tří hlavních pilířů, s vyznačením priorit a odhadu času:
SYSTÉMY
- Archivace a zakládání smluv, scanování a zakládání dokumentů, správa šanonů a pořádek v nich
- DPP – vystavování DPP, pravidelné zakládání, urgence chybějících DPP 1x měsíčně cíleně
- Pravidelné měsíční vyúčtování s finanční ředitelkou za office
- Správa rezervací místností kanceláří, případné bookování externích prostor pro porady, příprava meetingů nebo instrukce pro přípravu meetingu
- Administrativní podpora při psaní a podávání grantových žádostí
- Příprava zasedaček a obsluha návštěv, otevírání prostor
- Udržování kanceláře (zajištění nového nábytku, výzdoba, celková péče o příjemné pracovní prostředí), reaguje na aktuální potřeby týmu na vybavení office
- Případná podpora při adaptačním procesu nových lidí v kanceláři – “nalodění do kanceláře” ukázání prostor, klíče, boxík, apod., ukázání KC, kuchyňky, kavárna
- Zajištění případných pandemických opatření týkající se provozu kanceláře
- Přispívání k novým nápadům a iniciativám v rámci office i chodu spolku
- Zajištění společné týmové snídaně, případně jiné aktivity v officu
INVENTÁŘ
- Správa a péče o pořádek ve spolkovém skladu, vstupní inventarizace, nastavení systému inventáře a evidence skladových zásob – mít nějakou tabulku/soupis věcí ve skladu a čas od času jí vzít na poradu a společně si říct, co s tím – jestli se něco má vyházet, rozdistribuovat apod.
- Inventarizace a nastavení systému půjčování techniky – naplánováno na červen 2023, následná správa
- Správa a péče o pořádek v regálech: toaletka, nářadí
- Distribuce materiálů – např. rozeslání příruček na zadné adresy apod.
KANCELÁŘSKÉ
Technické zajištění chodu officu spolku:
- Běžný chod kanceláře
- Nákup kancelářských potřeb
- Zajištění úklidu, pravidelné doplňování hygienických potřeb, čistota a vybavení kuchyně a toalet
- Chod tiskáren, zajišťování oprav, jednání se správcovskou firmou
- Doplnění kávy, mléka, čerstvého ovoce, objednávky nápojů od Coca Coly apod.
- Čištění kávovaru, úklid prostoru kavárna, doplňování nádobí
- Zalévání květin
- Kancelářské zajištění chodu officu – pošta – vyzvedávání, přerozdělování, přímá distribuce kolegům a posílání pošty, případně kurýr, vyzvedávání zásilek
- Denní správa info mailu
- Komunikace s IT odděleníma domluva případných oprav techniky
- Informuje tým o dění v kanceláři a i případných opravách
- Správa a výroba klíčů
- Přebírání příchozích zásilek
Co se ti bude hodit a bez čeho se neobejdeš - Preciznost v odvedené práci, cit pro deadline
- Dobrá organizace času
- Spořádanost
- Zodpovědnost a očko pro detail
- Chuť aktivně zlepšovat náš pracovní prostor
Co u nás získáš a na co se můžeš těšit
Sídlíme v kancelářích v úplném centru Prahy, navíc se u nás dost nasměješ a k tomu ještě nabídneme:
- Neomezené volno – u nás ti dny dovolené počítat nebudeme, důležité je mít odvedenou práci
- Velkou dávku seberealizace, uplatnění vlastních nápadů a samostatné organizace práce
- Multisportku
- Spolupráci na IČO na 0,5 úvazku
- Solidní finanční ohodnocení v rozmezí 18 000–20 000Kč, které bude reflektovat tvoje schopnosti a výsledky
- Neformální příjemné pracovní prostředí
- Pružnou pracovní dobu
- Novou kancelář hned vedle Staroměstského náměstí
Chceš si s námi o své misi v Prague Pride popovídat? Pošli nám životopis a motivační dopis, na , kde si rádi přečteme o tvých dosavadních zkušenostech. Termín pro zaslání je 31. 5. 2023. Během několika dní se ozveme zpět. Těšíme se!