Uzávěrka 7. 6.

Prague City Tourism – konkurz (koordinátor/ka návštěvnického provozu)

Publikováno 6. 5. 2024

Milujete Prahu? Rádi komunikujete s lidmi a máte prodejního ducha? Chcete pracovat pro organizaci, která pečuje o image Prahy a rozvíjí koncept udržitelného cestovního ruchu v metropoli? Staňte se součástí týmu, který návštěvníkům Prahy poskytuje prémiový informační servis a služby.

Prague City Tourism a. s. hledá brigádníky na dlouhodobou spolupráci pro návštěvnické provozy v centru Prahy a na letišti Václava Havla na pozici koordinátor/ka návštěvnického provozu.

Jaká je náplň práce?

  • aktivní komunikace s návštěvníky Prahy
  • kvalifikované zodpovídání dotazů, podávání informací a rad v češtině a cizích jazycích
  • nabízení a prodej produktů Prague City Tourism

→ oficiální turistická karta Prague Visitor Pass

→ originální suvenýry Prahy

→ průvodcovské služby

  • aktivní spolupráce s kolegy v návštěvnických provozech
  • dodržování vysokého standardu klientského servisu

Co od Vás očekáváme?

  • český jazyk úrovně rodilého mluvčího, aktivní a pokročilou znalost angličtiny, další jazyk výhodou
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování
  • aktivní přístup k návštěvníkům a zkušenost s prodejem výhodou
  • výborné aktuální znalosti o Praze (topografie, MHD, muzea, divadla, gastronomie, turistické služby)
  • proklientský přístup, spolehlivost, samostatnost
  • znalost práce na PC
  • časovou flexibilitu (pracovní doba ve směnném režimu)
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

Co nabízíme?

  • přátelský pracovní kolektiv, který podporuje týmovou spolupráci
  • pracovní prostředí ve významných turistických místech (v centru Prahy, na Petříně, na letišti a na Pražském hradě)
  • pracovní dobu dle dohody (dopoledne, odpoledne, celodenní, víkendy) v rozsahu 50 až 80 hod. měsíčně
  • moderní plánovač směn, včetně mobilní aplikace
  • kontakt s klienty z celého světa, využití jazykových znalostí
  • finanční ohodnocení 150 Kč/hod. (po dobu povinného zaškolení); od 180 Kč/hod. (po cca měsíčním zaškolení)
  • potřebné zaškolení a další vzdělávání
  • nástup dle dohody

Pokud vás nabídka zaujala, zašlete své CV s krátkým průvodním dopisem na e-mail . Do předmětu e-mailu uveďte: Koordinátor/ka návštěvnického provozu.