Hledáme superprodukčního/superprodukční s následujícími superpowers. Dotahuješ projekty do konce? Nesnášíš špatně udělanou práci? Máš přehled o současném umění? Zvládneš šéfovat týmu techniků a kustodů?
Jsi organizovaný a dokážeš plnit zadané úkoly a když není vyhnutí, jsi schopen vzít do ruky koště či vrtačku a zachránit situaci? Jsi schopen dodržovat předepsané postupy a deadliny, i sám připravit velkou akci? A co víc, marketing pro tebe není sprosté slovo?
Zvládáš základy PR, sociálních sítí, umíš pracovat s Excelem, Wordem, Google doplňky, nalévání webu? Mluvíš anglicky? Jsi organizačně zdatný? Mailchimp, Yamm, Hootsuite či podobné programy máš v malíku? Umíš správně pojmenovat soubor a umíš jej uložit na správné místo dle zvyklostí galerie? Navíc, když organizuješ či vymýšlíš akci, jsi na sebe tak náročný, jako bys vytvářel umělecké dílo? A hlavně, miluješ umění?
Máme dreamjob a nechceme za to nic míň než Tvoji duši.
Nabízíme:
- Kreativní práci v uměleckém centru s možností kariérního růstu s výhledovou možností realizace vlastních projektů.
- Náplní práce je v prvé řadě realizace výstavních projektů a zajištění bezproblémového chodu Pragovka Gallery a The White Room. Ideální uchazeč/ka je flexibilní a samostatný/á v rozhodování, schopný/á reagovat na produkční požadavky vystavujících umělců, musí efektivně spolupracovat v širším týmu Pragovky a v úzké komunikaci s kurátory výstavních projektů realizovat výstavní program.
Hledáme:
Zralou osobnost ideálně s produkčními zkušenostmi, organizačními schopnosti, zvyklou dotahovat věci do konce. Perfekcionistu s citem pro prioritizaci, schopného nastoupit do stále mladé a rozvíjející se organizace s danými postupy práce a určeným programem, jehož realizace záleží do velké míry na produkci.
Možná fakturace i rozvoj v rámci organizace.
Nástup: červen 2022 nebo dle dohody
Popis pracovní činnosti:
• příprava a organizace výstavních projektů,
• komunikace a jednání s vystavujícími (také v anglickém jazyce),
• zajištění úspěšného průběhu vernisáží a doprovodných akcí,
• udržení bezproblémového chodu galerií a bezchybně odvedeného provedení výstavního programu
• administrativní činnost spojená s pořádáním akce (smlouvy, pracovní plány, příprava a vyúčtování rozpočtů grantových žádostí, vyúčtování, pojistky),
• spolupráce s technickým týmem při přípravě a v průběhu akce,
• příprava kulturního programu v intencích projektu
• zajištění a komunikace s kustodským týmem
• správa a údržba galerijního skladu
• rozesílání pozvánek a pomocné PR
• výborný psaný projev v českém i anglickém jazyce (znalost AJ minimálně na úrovni B2)
• odolnost vůči stresu a schopnost práce ve vysokém pracovním tempu
• řízení týmu techniků a kustodů
Očekáváme:
• aktivní přístup, samostatnost, spolehlivost a nadšení pro práci v Pragovce,
• přehled o uměleckém provozu a min. zkušenost v oboru,
• časovou flexibilitu
• schopnost samostatně řešit problémy
• vynikající komunikační a organizační schopnosti,
• výbornou znalost AJ slovem i písmem.
• organizační dovednosti a systematičnost, schopnost koncepčního myšlení
• základní počítačové dovednosti, Microsoft Office, základy běžných grafických programů, Mailchimp a další marketingové nástroje.
Nabízíme:
• zajímavou a kreativní práci v uměleckém sektoru,
• zázemí kulturní organizace,
• finanční ohodnocení dle dohody a předchozích zkušeností odpovídající sféře neziskového sektoru,
• objem práce odpovídá celému úvazku
• místo výkonu práce: Praha 9
V případě zájmu zašlete strukturovaný profesní životopis a motivační dopis na .
Budeme hledat tak dlouho, dokud nenajdeme osobu, u níž si budeme naprosto jisti, že je ten správný člověk pro naši věc.