Dotahuješ projekty do konce? Nesnášíš špatně udělanou práci? Máš přehled o současném umění? Zvládneš šéfovat týmu techniků a kustodů? Jsi organizovaný a dokážeš plnit zadané úkoly a když není vyhnutí, jsi schopen vzít do ruky koště či vrtačku a zachránit situaci?
Zvládáš základy PR, sociálních sítí, umíš pracovat s Excelem, Wordem, Google doplňky? Mluvíš anglicky? Mailchimp, Yamm, či podobné programy máš v malíku? Umíš správně pojmenovat soubor a umíš jej uložit na správné místo dle zvyklostí galerie? Navíc, když organizuješ či vymýšlíš akci, jsi na sebe tak náročný, jako bys vytvářel umělecké dílo? A hlavně, miluješ umění?
Nabízíme: kreativní práci v uměleckém centru s možností kariérního růstu s výhledovou možností realizace vlastních projektů.
Náplní práce je v prvé řadě realizace výstavních projektů a zajištění chodu Pragovka Gallery Rear, Pragovka Gallery Entry, Pop- Up a The White Room. Ideální uchazeč/ka je flexibilní a samostatný/á v rozhodování, schopný/á reagovat na produkční požadavky vystavujících umělců, musí efektivně spolupracovat v širším týmu Pragovky a v úzké komunikaci s kurátorem/ kurátorkou galerií realizovat výstavní program.
Popis pracovní činnosti:
- příprava a organizace výstavních projektů,
- komunikace a jednání s vystavujícími (také v anglickém jazyce),
- zajištění úspěšného průběhu vernisáží a doprovodných akcí,
- udržení bezproblémového chodu galerií,
- administrativní činnost spojená s pořádáním akcí, včetně zahraničních výstav (smlouvy, pracovní plány, příprava a vyúčtování rozpočtů grantových žádostí, odevzdání finančních dokladů na pravidelné bázi ve shodě s grantovými žádostmi ekonomickému oddělení, pojistky), komunikace s ekonomickým oddělením,
- spolupráce s technickým týmem při přípravě a v průběhu akce, správa a údržba galerijního skladu,
- podílení se na přípravě kulturního programu ve spolupráci s realizačním týmem Pragovky,
- zajištění a komunikace s kustodským týmem,
- komunikace s dodavateli, grafikem, PR oddělením a finančním, dodržování projektu v rámci již předem stanoveného záměru, včetně dodržování budgetu jednotlivých výstav a dílčích projektů, zadaném grantovými žádostmi a celkovým rozpočtem organizace a odevzdávání podkladů ekonomickému oddělení i nadřízenými,
- schopnost dodržovat guidelines jednotlivých úkolů, samostatně plnit rámec běžného chodu galerie dle zajetých standardů,
- příprava a rozesílání pozvánek a pomocné PR.
Očekáváme:
- aktivní přístup, samostatnost, spolehlivost a nadšení pro práci v Pragovce, pozitivní přístup,
- přehled o uměleckém provozu a min. zkušenost v oboru,
- časovou flexibilitu,
- schopnost samostatně řešit problémy,
- vynikající komunikační a organizační schopnosti,
- výbornou znalost AJ slovem i písmem,
- základní počítačové dovednosti, Microsoft Office, základy běžných grafických programů, sada Adobe (Premiéra, Photoshop), Canva, OBS, Mailchimp a další marketingové nástroje.
Nabízíme:
- zajímavou a kreativní práci v uměleckém sektoru,
- zázemí kulturní organizace,
- finanční ohodnocení dle dohody a předchozích zkušeností odpovídající sféře neziskového sektoru,
- objem práce odpovídá ¾ úvazku (počet úvazků na stejné pozici v galerii: 1,5),
- místo výkonu práce: Praha 9.
NÁSTUP:
Postupný nástup a zaučení od července 2020 nebo dle dohody a časových možností kandidáta/tky.
V případě zájmu zašlete strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a případný přehled již realizovaných projektů na . Součástí přijímacího řízení bude test schopností na míru projektu Pragovka Gallery. Do předmětu emailu uveďte Práce produkce.
Při vysokém počtu uchazečů, budeme odpovídat pouze zájemcům, kteří budou vybráni do užšího kola výběrového řízení.
Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
Pragovka for Art, z. s., si vyhrazuje právo konkurz kdykoliv zrušit bez udání důvodu či nevybrat žádného kandidáta/kandidátku.