Uzávěrka 30. 4.

Opera Národního divadla a Státní opery – konkurz (PR/marketing)

Publikováno 22. 4. 2025

Správní ředitelka Opery Národního divadla a Státní opery vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí/ho PR/marketingu Opery ND a SO.

Náplň práce:

  • vedení marketingového týmu
  • tvorba marketingových strategií, spolupráce na krátkodobých/střednědobých PR aktivitách, obchodních a marketingových plánech
  • zodpovědnost za realizaci PR a marketingových aktivit Opery
  • úzká spolupráce a koordinace s centrálním PR, obchodním a marketingovým oddělením a oddělením vnějších vztahů
  • spolupráce s vedením Opery na interní komunikaci se zaměstnanci
  • spolupráce na koordinaci komunikace s domácími i zahraničními médii
  • budování dobrých vztahů s veřejností, odbornou veřejností a médii
  • zodpovědnost za obsah tiskových zpráv, časopisu, newsletteru, letáků, bannerů, inzerátů a dalších propagačních materiálů
  • zodpovědnost za obsah a správu webových stránek a sociálních sítí, tvorba kreativního obsahu
  • zodpovědnost za efektivní podporu prodeje Opery
  • spolupráce na rozvoji firemní značky
  • zodpovědnost za respektování grafického manuálu ND ve výstupech Opery
  • koordinace tvorby vizuálního stylu Opery v dané sezoně

Podrobnosti