Jsi zkušený/á editor/ka sociálních sítí (social media editor/community manager)? Orientuješ se v PPC a nastavování kampaní? Máš rád/a trochu adrenalinu? Zajímá tě architektura města? Je pro tebe oslovování a komunikace s fanoušky výzvou? Možná hledáme právě tebe.
Máme za sebou 8. ročník festivalu Open House Praha, který veřejnosti zpřístupnil 100 běžně nepřístupných budov za pomoci stovek dobrovolníků. V době covidové jsme nenastoupili na vlnu online streamovaných prohlídek budov, naopak jsme se snažili vytáhnout naše fanoušky od monitorů ven na zajímavé procházky městem i budovami.
Budeš mít na starost komunikaci festivalu a celoročních aktivit na sociálních sítích (FB, IG, LI) včetně marketingových kampaní s občasnou účastí na víkendových akcích a zajištěním reportáže do Stories.
Hledáme zkušenou, tvořivou a šikovnou osobnost na spolupráci v rozsahu minimálně 0,5 úvazku, která bude komunikovat s našimi fanoušky na sociálních sítích, případně se může zapojit do dalších produkčních činností. Někoho, kdo je samostatný, spolehlivý a hlavně pozitivní s proaktivním přístupem. Někoho, komu je blízká architektura města, zajímají ho příběhy budov, jejich tvůrců a jejich obyvatel, a koho bude bavit nejen festivalový adrenalin. Během roku je pracovní zátěž proměnlivá, největší záběr budeš mít od února do konce festivalu (ve druhé polovině května).
Jsme nezisková organizace s neformálním pracovním prostředím, pravidelně se scházíme týdně na společných poradách, vzájemně si pomáháme tam, kde je potřeba (e-shop, web editing, produkce, procházky).
Kromě práce v malém týmu s velkými výkony, ambicemi a spoustou dětí okolo nabízíme možnost být součástí velké komunity lidí, která se okolo organizace za ta léta vytvořila – festival každoročně zapojí až na 400 dobrovolníků srdcařů. Jedná se o jedinečný projekt s mezinárodním přesahem a pracovní pozice nabízí možnost rozvoje i v dalších oblastech. Jako bonus nabízíme možnost účasti na kurzech a školeních pro rozvoj tvých aktivit v rámci organizace.
Rádi se s tebou sejdeme a probereme možnosti. Pošli nám životopis a krátký komentář, proč tě právě tato pracovní příležitost zaujala, na adresu , do předmětu e-mailu napiš “Výběrko_Správa sociálních sítí a marketing”. Uvítáme i odkazy na ukázky tvých textů, kampaní, dosavadních zkušeností. Během několika dní se ozveme. Léto a podzim je ideální čas se připravit na pracovní smršť, tak neváhej!
Zahájení spolupráce od září 2022.