Láká tě kreativní práce v kultuře a miluješ hudbu? Tak nám napiš!
Náplň práce:
- příprava a organizace marketingových aktivit všech projektů organizace, včetně komerčních zakázek (koncerty, hudební festivaly, kulturní akce na míru)
- plánování a koordinace veškerých marketingových aktivit organizace
- kreativní idea making
- analýzy současného stavu a vytváření marketingových strategií jednotlivých projektů
- vedení interního marketingového týmu a PR týmu
- řízení a motivace týmu externích dodavatelů (grafici, editoři, režiséři, apod.) a jejich propojení s interním marketingovým týmem
- zajištění marketingového plnění pro partnery
- kontrola partnerských plnění, hlídání marketingového rozpočtu jednotlivých projektů či zakázek
- zabezpečení brandingu organizace i partnerů na jednotlivých akcích organizace
- vytváření media plánů
- rezervace ploch OOH, tisková produkce
- implementace plánu rozvoje webových stránek jednotlivých projektů a odpovědnost za zajištění aktualizace obsahu na webech i na sociálních sítích podle podkladů od projektového manažera
- reporting marketingu a jeho zhodnocení za jednotlivé projekty
Požadujeme:
- praxi v marketingu či propagaci min. 2 roky
- zkušenost s řízením malých týmů
- samostatnost
- schopnost koordinovat tým kreativců
- proaktivní přístup k práci
Nabízíme:
- stabilní finanční ohodnocení
- motivační bonusy
- dlouhodobou spolupráci a prostor pro osobní růst
- bohaté benefity člena týmu kulturní organizace