Uzávěrka 30. 11.

Nerudný fest – konkurz (marketingový ředitel/ka)

Publikováno 25. 10. 2022

Láká tě kreativní práce v kultuře a miluješ hudbu? Tak nám napiš!

Náplň práce:

  • příprava a organizace marketingových aktivit všech projektů organizace, včetně komerčních zakázek (koncerty, hudební festivaly, kulturní akce na míru)
  • plánování a koordinace veškerých marketingových aktivit organizace
  • kreativní idea making
  • analýzy současného stavu a vytváření marketingových strategií jednotlivých projektů
  • vedení interního marketingového týmu a PR týmu
  • řízení a motivace týmu externích dodavatelů (grafici, editoři, režiséři, apod.) a jejich propojení s interním marketingovým týmem
  • zajištění marketingového plnění pro partnery
  • kontrola partnerských plnění, hlídání marketingového rozpočtu jednotlivých projektů či zakázek
  • zabezpečení brandingu organizace i partnerů na jednotlivých akcích organizace
  • vytváření media plánů
  • rezervace ploch OOH, tisková produkce
  • implementace plánu rozvoje webových stránek jednotlivých projektů a odpovědnost za zajištění aktualizace obsahu na webech i na sociálních sítích podle podkladů od projektového manažera
  • reporting marketingu a jeho zhodnocení za jednotlivé projekty

Požadujeme:

  • praxi v marketingu či propagaci min. 2 roky
  • zkušenost s  řízením malých týmů
  • samostatnost
  • schopnost koordinovat tým kreativců
  • proaktivní přístup k práci

Nabízíme:

  • stabilní finanční ohodnocení
  • motivační bonusy
  • dlouhodobou spolupráci a prostor pro osobní růst
  • bohaté benefity člena týmu kulturní organizace