Do našeho týmu hledáme na dlouhodobou spolupráci zkušeného markeťáka/markeťačku s nadšením pro kulturu. Požadujeme praxi minimálně dva roky, schopnost pracovat s týmem kreativců, vytvářet strategie, plánovat, komunikovat s partnery i dodavateli a koordinovat propagaci napříč platformami.
Nerudný fest.cz je největší nezávislá hudební produkce v Praze s více jak deseti lety zkušeností a úspěchů. Jsme původně parta studentů, která se vypracovala v organizátory oceňovaných a uznávaných festivalů, jako je mezinárodní jazzový festival Mladí ladí jazz, festival pouličního umění Praha Žije Hudbou, Festival svobody na oslavy 17. listopadu nebo Student Fest. Hledáme kolegy do rychle se rozrůstajícího týmu, který se skládá z řady profesionálů, ale také celé řady mladých pro věc zapálených lidí, kteří u nás pracují například při studiu.
Nabízíme:
– smysluplnou náplň práce na kulturních projektech se společenským přesahem
– přátelské prostředí mladého týmu s kanceláří v centru města (Národní třída)
– adekvátní finanční ohodnocení dle zkušeností a schopností
– prostor pro seberealizaci, invenci a inovace
– flexibilitu, možnost částečně pracovat z domova, respekt k vlastním aktivitám
– zdarma vstup na naše akce i s doprovodem
Do našeho týmu hledáme na dlouhodobou spolupráci zkušeného markeťáka/markeťačku s nadšením pro kulturu. Požadujeme praxi minimálně dva roky, schopnost pracovat s týmem kreativců, vytvářet strategie, plánovat, komunikovat s partnery i dodavateli a koordinovat propagaci napříč platformami. Hledáme pracovníky s nadšením a vlastním názorem, schopností dělat efektivní rozhodnutí, kteří zároveň umí především dobře naslouchat, strukturovat myšlenky kreativního týmu, hledat neotřelé způsoby řešení a držet se přitom vytyčených cílů, plánů a rozpočtu.
Co budeš dělat?
– úzce spolupracovat s vedením organizace a projektovými manažery
– připravovat a realizovat marketingové aktivity projektů
– koordinovat procesy uvnitř kreativního týmu (grafik, copywriter, režiséři…) a PR
– společně s týmem vytvářet strategie, sestavovat a dohlížet na plnění plánů a rozpočtů
– vyhledávat a uzavírat vhodná partnerství pro komunikaci našich projektů
– dohlížet na marketingové plnění vůči partnerům, a naopak od našich partnerů
– vyhodnocovat kampaně
V případě zájmu pošli tvé CV e-mailem na . Nezapomeň uvést, co od práce očekáváš a proč si myslíš, že ti to půjde. Budeme se těšit.