Národní galerie v Praze hledá do Oddělení rozvoje publika nového/ou kolegu/yni s dobrými organizačními schopnostmi, který/á bude mít na starosti administrativní činnosti oddělení.
POPIS PRACOVNÍ POZICE
• agenda rezervací vzdělávacích programů a veřejných akcí NGP – vyřizování objednávek emailem a telefonicky
• příprava podkladů a zadávání akcí NGP do rezervačního a prodejního systému
• samostatné vedení každodenní administrativní agendy oddělení – zajištění oběhu objednávek, smluv, faktur
• komunikace s externími lektory a koordinace kalendáře akcí
• vyřizování objednávek materiálů a služeb potřebných pro vzdělávací programy
• koordinace interní komunikace a schůzek celého týmu
POŽADUJEME
• dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
• dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
• znalost AJ jazyka na komunikační úrovni B1
• výborné komunikační a organizační schopnosti
• spolehlivost, preciznost a samostatnost
NABÍZÍME
• inspirativní pracovní prostředí významné kulturní instituce
• dlouhodobou perspektivu a možnost odborného růstu
• široký výběr zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, MultiSport, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní připojištění, volný vstup do expozic NGP, účast na doprovodných programech instituce
• plný pracovní úvazek
• termín nástupu od 1. 9. 2021 nebo dle dohody
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis do 31. 8. 2021 na adresu .
Účastník výběrového řízení souhlasí, aby jeho osobní data poskytnutá zadavateli byla interně použita pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici, v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.