Uzávěrka 13. 3.

Národní divadlo – konkurz (správce/správkyně reklamních ploch ND – aranžér/ka)

Publikováno 8. 3. 2022

Národní divadlo přijme do Oddělení marketingu Národního divadla správce/správkyni reklamních ploch Národního divadla (aranžéra/aranžérku).

Pracovní náplň:

  • zajištění výroby, instalace a pravidelné výměny plakátů, letáků, vývěsek a dalších propagačních a informačních materiálů ND do vybraných míst (pokladny, budovy Národního divadla, kanceláře prodejních partnerů);
  • administrativní zajištění procesu (kalkulace, objednávky, smlouvy, fotodokumentace);
  • tvorba grafických podkladů pro reklamní a informační plochy ND (vývěsky, sdělení pro diváky);
  • kontrola stavu reklamních a informačních ploch a zajištění pravidelné údržby;
  • spolupráce při přípravě tiskových konferencí a dalších divadelních událostech (zahájení sezony, zadaná představení apod.);
  • realizace interních a externích výstavních akcí;
  • archivace a evidence propagačních materiálů;
  • pravidelná revize rozmístění propagačních materiálů dodavatelskou společností;
  • komunikace s obchodními partnery – copy centrum, tiskárny, výstavní správy.

Požadujeme:

  • znalost tiskové produkce;
  • organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, smysl pro detail;
  • aktivní přístup, koncepční myšlení, orientace na cíl, časová flexibilita;
  • uživatelská znalost MS Office;
  • znalost grafického programu InDesign výhodou.

Nabízíme:

  • práci na plný pracovní úvazek;
  • pracovní poměr na dobu určitou  – možnost prodloužení na neurčito;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na sport/kulturu/volný čas;
  • zvýhodněné vstupenky na vybraná představení.

Nástup možný ihned.

Přihlášky se stručným životopisem zasílejte e-mailem do 13. 3. 2022 na e-mail Heleny Vonkové, . Do předmětu mailu uveďte: ARANŽÉR A SPRÁVCE REKLAMNÍCH PLOCH ND.

Vybraní uchazeči budou pozváni (telefonicky nebo e-mailem) k ústnímu pohovoru.