Národní divadlo přijme vedoucí/vedoucího dynamického týmu do Oddělení hromadného prodeje Obchodního odboru. Jedná se o velmi různorodou práci, která zahrnuje především vedení týmu pěti lidí, tvorbu strategie prodeje pro jednotlivé segmenty, analýzu prodejních dat a péči o VIP klienty.
Co na Vás čeká?
- řízení práce kolegyň v Oddělení hromadného prodeje a zodpovědnost za fungování aktivního prodeje dle marketingové segmentace (firmy, školy, cestovní kanceláře, hotely, dopravci, neziskový sektor a další) v rámci českého i zahraničního trhu;
- zodpovědnost za prodej a marketingovou podporu smluvním prodejcům Národního divadla;
- péče o VIP klienty (především z oblasti cestovního ruchu) a zastřešení nabídky prodeje celého představení klientovi, tzn. nabídka zadaného představení. Tyto aktivity zahrnují práci s prodejním systémem, cenotvorbu, zasmluvnění a další;
- zodpovědnost za tvorbu speciálních nabídek a jejich marketingovou podporu;
- práce kontaktní osoby pro pronájmy budov Národního divadla a zastřešení jejich požadavků v rámci prodeje (nastavení v prodejním systému, zajištění vstupenek a další);
- práce v prodejním systému, kontrola nasazených představení do prodeje, zpracovávání hromadných objednávek vstupenek včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení Hromadného prodeje;
- spolupráce s kolegyněmi a kolegy z oddělení Péče o diváky (předplatné, informační linka, zboží a e-shop), oddělením Analytiky a různorodá komunikace s dalšími složkami divadla, jako je účetní odbor, jednotlivé umělecké soubory (balet, činohra, opera, Laterna magika) a marketingové oddělení (spolupráce na tvorbě webu Národního divadla, výroba tiskovin a další);
- práce s prodejními daty, vyhodnocování speciálních prodejních akcí a tvorba predikce prodejů;
- zastřešení chodu oddělení po administrativní stránce.
Co budete potřebovat za zkušenosti a dovednosti?
- anglický jazyk slovem i písmem min. úroveň B2;
- týmového ducha a schopnost vést a motivovat své kolegy v rámci svěřeného oddělení;
- prezentační dovednosti a komunikativnost;
- pozitivní vztah k divadlu a zájem o kulturní dění;
- zkušenosti s vedením týmu;
- odolnost proti stresu;
- praxe v oblasti obchodu výhodou.
Co nabízíme?
- práci na plný pracovní úvazek;
- pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, případná další spolupráce možná;
- atraktivní divadelní prostředí v centru Prahy a kancelář s výhledem na historickou budovu Národního divadla;
- nadstandardní délka dovolené (až 7 týdnů);
- příspěvek na stravování;
- příspěvek na penzijní a životní pojištění, příspěvek na dovolenou (po splnění podmínek),
- příspěvek na sport/kulturu/volný čas;
- zvýhodněné vstupenky na vybraná představení;
- platové zařazení v 10. platové třídě podle NV 341/2017 Sb., příplatek za vedení, po zapracování možnost přiznání osobního příplatku.
Nástup: duben 2023 nebo dle domluvy.
V případě zájmu neváhejte s odpovědí a zašlete životopis a motivační dopis na e-mail na .