Uzávěrka 3. 4.

Národní divadlo Brno – konkurz (referent/ka online marketingu)

Publikováno 25. 3. 2019

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici referenta/ky online marketingu.

Datum nástupu: 1. 5. 2019 nebo dle dohody
Pracovní úvazek: 1,00
Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).

Náplň práce

  • zpracování marketingových prognóz
  • příprava marketingové, komunikační a PR strategie NdB
  • spolupráce na marketingových kampaních
  • správa obsahu a kampaní na sociální síti NdB Facebook/Instagram
  • odpovědnost za web NdB – administrace CMS systému – kompletní správa obsahu na webu
  • práce s analytickými nástroji a daty, optimalizace obsahů na základě znalosti zákazníka

Požadujeme

  • VŠ nebo SŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka
  • znalost správy PPC kampaní a Google Analytics
  • základní znalost práce s grafickými programy
  • samostatnost, odpovědnost, komunikativnost, analytické myšlení, trestní bezúhonnost
  • zájem o kulturu a kulturní dění

Dále výhodou

  • orientace v základech PHP, Java Scriptu a MySQL, Google Tag Manager

Nabízíme:

  • zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna
  • každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi
  • služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování a další firemní benefity

Případné zájemce prosíme o zaslání motivačního dopisu a profesního životopisu do 3. 4. 2019 na E
Výběrové řízení proběhne 9. 4. 2019 a budou do něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.