Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou), nástup možný od 1. 9. 2019.
Náplň práce: administrativní a organizační podpora ředitele, koordinace a organizace pracovních porad a setkání, zajištění a organizace porad vedení muzea, administrativní a technické zajištění veřejných konferencí, seminářů, školení, přednášek a dalších akcí muzea, zajištění administrativní agendy (korespondence, smlouvy, zápisy z porad, spisová služba atp.), zajištění chodu kanceláře
Požadujeme: VŠ vzdělání alespoň bakalářského stupně, aktivní znalost angličtiny i písmem výhodou, praxe na obdobné pozici min. 1 rok výhodou
Nabízíme: přátelské pracovní prostředí, služební mobilní telefon, jazykové vzdělávání, stravenky, 25 dní dovolené + 3 dny indispozičního volna, nástup nejdříve od 1. 9. 2019
Uchazeči/Uchazečky se mohou hlásit na E do 24. července 2019 do 12 hod.
Uchazeči/Uchazečky na uvedenou adresu zašlou: přihlášku s motivačním dopisem, strukturovaný životopis, výpis z rejstříku trestů, ověřenou kopii dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.
V návaznosti na počet zájemců se může konat vícekolové výběrové řízení, které proběhne v časovém úseku 29. 7. až 2. 8. 2019.