Uzávěrka 3. 3.

Muzeum Karla Zemana – konkurz (PR & Marketing Manager/ka)

Publikováno 23. 2. 2023

Do Muzea Karla Zemana se sídlem na Malé Straně v Praze hledáme organizačně schopného a komunikativního člověka na pozici PR & Marketing Managera/ky, kterému vyhovuje menší přátelský kolektiv a možnost flexibilní pracovní doby. Práce se sama neudělá a je třeba vidět kvalitní výsledky!

Koho hledáme?

Pracovitého a zodpovědného člověka, co si umí sám sobě šlapat na paty a přicházet s novými nápady. Nemusí to být všechno perly, ale protože bude celý marketing na Vás, co nevymyslíte, to nebude. Není třeba umět všechno, ale schopnost učit se za pochodu je nanejvýš žádána.

 Co budete dělat, až k nám nastoupíte?

  • Budete mít pod palcem kompletní agendu marketingu a PR a úzce se podílet na plánování programu a akcí muzea.
  • Často budete plánovat a následně realizovat kompletní komunikaci doprovodných muzejních akcí. To zahrnuje kousek z copy, přípravu zadání pro externí grafičku (případně vlastní realizaci grafiky), komunikaci s partnery, vytváření newsletterů (Mailchimp, Ecomail) a všechny možné způsoby, jak dát o akci vědět těm správným lidem.
  • Každý měsíc se sejdete s externistkou na sociální sítě a společně vytvoříte/upravíte publikační a propagační plán podle aktuálních potřeb muzea.
  • Stanete se králem newsletterů a muzejního webu a generálem offline i online inzerce.
  • Občas vyfotíte něco na e-shop, natextujete nový produkt a připravíte kampaň k jeho uvedení. Stejně tak budete spravovat webové stránky muzea, ale nemusíte ovládat kódovací jazyky. Stačí se trochu orientovat v editoru WordPressu.

Co byste měli umět?

  • Slovem i písmem ovládat spisovnou češtinu. Nebát se mluvit na veřejnosti a v TV (nebo to na sobě nenechat znát) a zvládnout napsat poutavý a smysluplný text.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni slovem i písmem.
  • Organizovat si efektivně čas, umět plánovat a zodpovědně přistupovat k práci.
  • Mít zkušenosti s marketingem nebo PR v jakékoliv podobě (brigáda, stáž, studium, kurzy, praktické zkušenosti z min. práce aj.). Nečekáme na ostříleného rytíře s desetiletou praxí, ale chceme slyšet prokazatelné příklady, že jste s marketingem byli v kontaktu.
  • Uživatelská znalost PC (MS Office, Gmail, Google Workspace aj.).
  • Očekáváme vztah ke kultuře a hlavně ochotu a schopnost učit se.
  • Jakákoliv z následujících znalostí výhodou, ne podmínkou: PPC, SEO, Adobe, Canva, GA, WP, GTM

Proč právě k nám?

  • Jsme malý neformální tým přátelských lidí, které práce v muzeu baví, a slibujeme, že se s námi nudit nebudete.
  • Můžete spojit práci se studiem. Vzhledem k flexibilní pracovní době je práce ideální pro studenty marketingových oborů.
  • Nabízíme možnost převzetí odpovědnosti za komplexní marketingové aktivity muzea v úzké spolupráci s majiteli a prostor pro realizaci vlastních nápadů a projektů.
  • Budete mít možnost flexibilní pracovní doby a její individuální rozvržení.
  • Když nebudete ovládat některou z požadovaných dovedností, rádi Vás pošleme na kurz.
  • Možnost firemního notebooku a telefonu, Adobe Photoshop.

Pokud jste došli až sem a říkáte si, že by vás to mohlo bavit, a že to zvládnete, pošlete nám své aktuální CV s krátkým textem, proč vybrat právě Vás, do 3. 3. 2023. Pozice je na ŽL, start 35 000 Kč.

Těšíme se na Vás!