Uzávěrka 5. 7.

Moravská galerie v Brně – konkurz (bezpečnostní manažer/ka – vedoucí Odd. bezpečnosti)

Publikováno 18. 6. 2024

Moravská galerie v Brně přijme novou posilu do svého týmu na pozici bezpečnostní manažer/ka – vedoucí Oddělení bezpečnosti a ostrahy sbírek.

Charakteristika pozice

1) Koordinace in-house strážní služby

  • Nábor bezpečnostního personálu
  • Vstupní a periodická školení
  • Plánování směn a vedení docházky
  • Ochrana osob a majetku v objektech a výstavních prostorách organizace
  • Zajišťování bezpečnosti na hromadných společenských akcích

2) Vedení agendy zabezpečovacích systémů

  • Správa PZTS, VSS, EPS, EKV, předmětová ochrana
  • Koordinace externích servisních subjektů (servisní smlouvy, pravidelné revize, řešení závad apod.)
  • Administrace dotačních programů
  • Rozšiřování a modernizace jednotlivých systémů
  • Komunikace s IZS (řešení mimořádných situací, poskytování kamerových záznamů apod.)

3) Vedení agendy PO a BOZP

  • Spolupráce s externím poskytovatelem služeb v oblasti PO a BOZP
  • Dohled nad dodržováním předpisů v oblasti PO a BOZP
  • Účast na periodických prohlídkách
  • Kontrola plnění úkolů/lhůtník kontrol

4) Vytváření a aktualizace interních předpisů (režimové směrnice, provozní řády apod.)

5) Vytváření koncepčních dokumentů v oblasti bezpečností politiky a bezpečnostního systému organizace

6) Vedení a aktualizace agendy řešení mimořádných situací (koordinační plány)

Kvalifikační předpoklady a požadavky

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe ve vedení většího týmu zaměstnanců výhodou
  • Orientace v problematice objektové bezpečnosti
  • Zkušenosti se správou zabezpečovacích technologií (PZTS, VSS, EKV, EPS) výhodou
  • Orientace v problematice PO a BOZP výhodou
  • Znalost práce na PC na dobré úrovni
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, flexibilita
  • Profesionální přístup, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost
  • Trestní bezúhonnost
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 264/2022Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
  • Pracovní poměr na dobu určitou
  • Zázemí významné kulturní instituce
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Pružnou pracovní dobu
  • Sick day
  • Příspěvek na stravování
  • Příplatek za vedení a osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • Služební telefon

Termín nástupu

  • Červenec/srpen 2024
  • Předpoklady pro vznik pracovního poměru
  • Věk minimálně 18 let
  • Způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost

Náležitost přihlášky

  • Strukturovaný životopis s fotografií
  • Motivační dopis
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.