Moravská filharmonie Olomouc vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici marketingový/á specialista/ka, vedoucí úseku (úvazek 1,0).
Popis práce:
- Analýza trhu, uskutečňování marketingového průzkumu a identifikace tržních příležitostí.
- Řízení a následně samostatné vedení a administrování marketingových strategií, taktik a procesů, a dbaní na naplňování strategických cílů.
- Komunikace za organizaci, resp. za její produkty se zákazníky, veřejností a ostatními subjekty.
- Průběžné sledování trendů v marketingu a komunikaci, jejich vyhodnocování, informování o nich vedení organizace a navrhování jejich aplikace v organizaci.
- Vedení plánu pro obsah webu a sociálních sítí organizace.
- Vedení a administrování návrhů a výroby vybraných oficiálních materiálů organizace (zejména propagační a prezentační materiály atp.).
Od uchazečů požadujeme:
- VŠ vzdělání v oboru marketing (popř. mediální studia, sociologie apod.).
- Znalost angličtiny minimálně na úrovni B1 dle Společného evropského referenčního rámce.
- Znalost ČSN 01 6910 (2014) – Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory.
- Znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows, pokročilá znalost kancelářského balíku MS Office – zejména Outlook, Word a Excel).
- Orientaci v kulturní oblasti, zejména v hudbě, a znalosti v oblasti marketingu a PR v této oblasti.
- Flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost.
- Znalost problematiky vytváření a úpravy bitmapové i vektorové grafiky výhodou.
Uchazečům nabízíme:
- Pracovní pozici v tradiční, stabilní a renomované instituci s dobrou perspektivou a zázemím.
- Platové zařazení dle platných předpisů (11. platová třída) a odpovídající praxe.
- Možnost pružné pracovní doby.
- Zaměstnanecké benefity: služební notebook, služební mobilní tarif, stravenky.
- Možnosti profesního růstu (absolvování profesních a odborných školení na náklady zaměstnavatele).
- 5 týdnů dovolené.
Nástup ihned, popř. dle vzájemné dohody.
Přihlášky, obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (e-mail, telefon) zasílejte spolu se strukturovaným životopisem buď v tištěné podobě poštou na adresu sídla MFO, anebo v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na e-mailovou adresu , a to nejpozději do 30. 9. 2021 včetně. Na obálku, resp. do předmětu e-mailu uveďte VŘ – marketingový specialista. Součástí e-mailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět.
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru.