MFDF Ji.hlava – konkurz (koordinátor/ka marketingu)

Publikováno 20. 5. 2019

Mezinárodní festival dokumentárních filmů Ji.hlava vyhlašuje konkurz na pozici koordinátora/ky marketingu.

Popis pracovní činnosti:
– komunikace s mediálními a produktovými partnery a koordinace domluveného plnění v průběhu festivalu
– koordinace reklamních spotů, tištěné i online inzerce, webových bannerů, outdoorové reklamy apod.
– koordinace a dohled nad festivalovými rauty, komunikace s provozovateli stánků s občerstvením a jejich koordinace v průběhu festivalu
– koordinace distribuce festivalových tiskovin, partnerských propagačních materiálů a produktů v průběhu festivalového týdne

Hledáme:
– zkušenosti s prací v oblasti marketingu velkých kulturních událostí
– aktivní přístup, samostatnost, spolehlivost a nadšení pro práci
– důslednost, systematičnost, výborné komunikační a organizační schopnosti
– příjemné vystupování, kultivovaný projev
– dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem

Nabízíme:
– práci v mediálním a marketingovém oddělení největšího festivalu autorských dokumentárních filmů ve střední a východní Evropě
– zázemí zkušeného festivalového týmu
– dynamickou práci v kreativním prostředí

Rozsah spolupráce: full-time od 1. 9. do 31. 10. 2019
Místo: pražská kancelář MFDF Ji.hlava, Palác Lucerna, Vodičkova 36, Praha 1

Těšíme se na vaše přihlášky.

Motivační dopis spolu se strukturovaným životopisem v českém jazyce zašlete do 10. června 2019 na E , Katarína Holubcová, T 774 101 655.