Hledáme usměvavou, organizačně schopnou a proklientsky orientovanou osobnost na pozici Event Managera/ky, která bude organizovat společenské akce v jedinečném prostředí Pražského hradu (Lobkowiczký palác), na zámcích Nelahozeves a Roudnice a na hradě Střekov.
Co Vás čeká a nemine:
- příprava a koordinace společenských akcí,
- zpracování návrhu programu na míru klienta včetně přípravy rozpočtu,
- rezervace požadovaných služeb a prostor, komunikace s dodavateli,
- komunikace s klienty – finalizace programu, cenové nabídky, potvrzení smlouvy
- vypracování detailních itinerářů pro spolupracovníky,
- osobní účast na akci a odpovědnost za její přípravu, řádný a hladký průběh včetně smluvního zajištění,
- příprava prohlídek s klienty
Co od Vás potřebujeme:
- ideálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici v oblasti hospitality/event managementu,
- český a anglický jazyk v psané i mluvené formě na velmi dobré úrovni, další cizí jazyk velkou výhodou,
- aktivní a pozitivní přístup k práci,
- výborné komunikační dovednosti a organizační schopnosti,
- silná orientace na zákazníka a schopnost udržovat dobré mezilidské vztahy,
- kreativní myšlení, smysl pro detail a schopnost zvládat více úkolů najednou,
- týmový hráč schopný pracovat samostatně.