Uzávěrka 10. 3.

KVIFF Group – konkurz (Content Manager)

Publikováno 2. 3. 2023

Máte rád/a film a kulturu obecně? Baví vás komunikace, sociální sítě a při psaní neděláte hrubki? Dokážete samostatně vyhledávat témata a přetavit je v ten pravý příspěvek na sociální sítě, newsletter nebo webový článek? Stres vás neparalyzuje, ale naopak nakopává? Pak hledáme zřejmě vás!

MFF Karlovy Vary hledá pro festival i další aktivity během roku kolegu/yni na pozici content manager/ka pro digitální kanály. Vaší zodpovědností bude správa sociálních sítí, psaní newsletterů a semtam i nějakého obsahu na web či do mobilní aplikace. Vašimi nejbližšími kolegy budou externí střihač a grafik, PR oddělení, kolega na placené kampaně a také další správci sociálních sítí. Během roku jde o práci na cca 30 hodin týdně, v období od 15. 5. do 15. 7. jde o fulltime a také se značně rozroste váš tým. Práci nelze dělat úplně na dálku (obzvlášť ze začátku), ale pracovní doba je flexibilní stejně jako svět informací a komunikace.

Bez čeho se to neobejde:

  • Kulturní rozhled a zájem o film
  • Perfektní psaný projev v češtině a PR cit – schopnost určit, co je nosné téma a jak ho adekvátně naformulovat
  • Angličtina alespoň na úrovni B2
  • Samostatnost, nekonfliktnost, touha učit se a zlepšovat
  • Dobrá znalost prostředí sociálních sítí (zejména Facebook, Instagram) a specifik jednotlivých kanálů
  • Záliba v sociálních sítích – musíte to prostě mít rád/a, celý ten adrenalin kolem, se zájmem sledovat odezvu na vaše příspěvky, snahu pochopit komunitu a dát jim to, co chtějí
  • Pečlivost, zodpovědnost a korektorské oko velkou výhodou
  • Vizuální cit – schopnost oříznout rozumně fotografii nebo naformátovat text
  • Schopnost vymyslet náměty nebo scénáře pro tvorbu videoobsahu

Co je výhodou:

  • Zkušenost na podobné pozici v jiné kulturní či státní instituci
  • PR či produkční zkušenosti
  • Znalost publikačních nástrojů typu Zoomsphere, Contentino, Later…
  • Zkušenost se zadáváním grafiky nebo výroby videoobsahu
  • Zkušenosti s Canvou
  • Schopnost editace fotografií a videí
  • Zkušenosti s vedením výkonostních kampaní
  • Znalost TikToku, YouTube, LinkedIn
  • Zkušenosti s mailing marketingem, UX designem

Co nabízíme:

  • Dlouhodobou celoroční práci v etablované kulturní instituci
  • Úvazek 30 hodin týdně (v období 15. 5.–15. 7. 2023 fulltime)
  • Fajn kolegy a místo v příjemných kancelářích v centru Prahy
  • Možnost poznat největší festival v ČR zevnitř a podílet se na jeho chodu
  • Řadu kulturních benefitů, a to nejen přímo na karlovarském festivalu
  • Možnost seberealizace a růstu

Termín nástupu: nejpozději 1. 4. 2023

V případě zájmu pošlete vaše CV a krátký motivační text nebo video na , a to do 10. 3. 2023.