Kunsthalle Praha – konkurz (manažer/ka vzdělávacích programů)

Publikováno 30. 7. 2020

Kunsthalle Praha hledá manžera/ku, který/á povede edukační oddělení s cílem vytvářet inovativní vzdělávací programy pro děti i dospělé.

Jaká bude náplň Vaší práce: 

  • Plánujete a realizujete vzdělávací doprovodné programy pro školy, dospělé a rodiny s dětmi včetně komentovaných prohlídek a workshopů, s cílem přiblížit co možná nejširší veřejnosti program Kunsthalle Praha 
  • V součinnosti s PR a výstavním oddělením spoluvytváříte inovativní obsah určený k mediaci výstav přímo v Kunsthalle Praha i na webu (digitální průvodce, doprovodné texty, anotace ad.) 
  • Rozvíjíte partnerství s vybranými školami a vytváříte neformální vzdělávací programy pro učitele a odborníky 
  • Podílíte se na designu a prostorovém řešení výstav s cílem zvýšit jejich vzdělávací hodnotu a srozumitelnost pro různé skupiny návštěvníků 
  • Sestavujete, školíte, organizujete a dohlížíte na tým interních a externích lektorů a průvodců 
  • Monitorujete a hodnotíte výsledky edukačních programů a spokojenost návštěvníků

Jaký by měl být Váš profil: 

  • Ideálně VŠ vzdělání relevantního zaměření (dějiny umění, muzejní pedagogika)
  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici (minimálně 2 roky)
  • Znalost současných trendů v oblasti vzdělávání
  • Výborná znalost češtiny a velmi dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
  • Schopnost přednášet, vést dialog a poutavě přibližovat umění různorodému publiku
  • Znalost IS/ICT: základní uživatelská, MS Office na velmi dobré úrovni, práce s textem a znalost power pointu velkou výhodou

Co nabízíme:

  • Plný úvazek na základě pracovní smlouvy
  • Nástup: září – říjen 2020
  • Služební telefon a počítač
  • Pracoviště: Evropská 2758/11, 160 00 Praha 6 (do otevření budovy Kunsthalle Praha na Klárově)

Svůj profesní životopis prosím zašlete naší HR manažerce Dagmar Klimtové na adresu . Pokud budou Vaše zkušenosti a Váš profil odpovídat dané pozici, ozveme se Vám co nejdříve, nejpozději do 14 dnů. Děkujeme za trpělivost a těšíme se na případnou spolupráci!