Uzávěrka 6. 9.

Kulturní startup TourStories – konkurz (Brand & Marketing Manager/ka)

Publikováno 21. 8. 2024

Hledáme kolegu/kolegyni na pozici Brand & Marketing Managera/ky. Umíš vzít na paškál komplexní marketing a brand startupu, řídit náš marketing od A do Z? Pak do našeho malého týmu do kanclu na Letné hledáme Tebe.

Je pro Tebe hračka zcela od začátku vzít a definovat brand, určit strategii, směřování, definovat aktivity,… Jednak spravovat marketingové aktivity vůči našim zákazníkům z řad kulturních institucí (B2B), tak našim uživatelům, návštěvníkům těchto institucí (B2C). Pak do našeho malého týmu do kanclu na Letné hledáme Tebe!

Co jsme zač?
TourStories je unikátní platforma mobilních průvodců. Aplikace v mobilu pro muzea a galerie, hrady a zámky, města a přírodní parky. Jako je YouTube platforma pro videa, TourStories je platformou pro průvodcovské služby do mobilu. V tuto chvíli operujeme na CZ trhu a čeká nás vstup do zahraniční. A protože nás všechny naše práce baví, tak rádi zajedeme i na pivo, skleničku nebo kávu.

Co dál?
Jakmile budeš mít trochu uvolněné ruce marketingem TourStories, budeme pokračovat k marketigovým aktivitám mateřské agentury GoodShape (weby a appky) a ve volných chvílích okrajově i Wine Lovers, mobilního prémiového Wine & Prosecco baru. Pokud bysme k tomu dokázali časem řešit i klientské zakázky, nebránili bychom se, záleží na dohodě, … 

V tuto chvíli se nacházíme v bodě 0 a od Tebe potřebujeme kompletně zahájit veškeré marketingové aktivity.

Máš-li zkušenost s budováním či revizí značky, průkazné teoretické i praktické znalosti v oblasti strategického budování značky, rádi bysme se dozvěděli více. Ideálně bychom ve Tvém životopise viděli alespoň čtyřletou praxi v marketingovém rozvoji značky, případně ideálně získanou ve startupovém prostředí.

Potřebujeme primárně řešit:

  • Brand marketing
  • Definovat strategii marketingu, spravovat ji a rozvíjet
  • Spravovat sociální sítě, web
  • Spravovat PR aktivity s agenturou/freelancerem
  • Tvořit newsletter a tvořit texty
  • … zkrátka vzít náš celý B2B + B2C marketing do svých rukou

Požadujeme

  • Zkušenosti na řídící marketingové pozici min. 3 roky
  • Psaní marketingových textů
  • Výbornou angličtinu a češtinu
  • Ovládáš základní marketingový nástrojový arzenál? Bez něčeho se asi neobejdeme, ale záleží na Tvém skill-setu. (Google Analytics, sociální sítě a nástroje Meta, e-mailové nástroje, basic-grafické programy…) a máš odvahu zkoušet nové technologie (např. automatizace na platformě Make, umělou inteligenci…).
  • Vymyslet a nastavit PR spolupráce + komunikovat s PR manažerem
  • Rozhodování řízené daty a flexibilita ve využívání dat pro rozhodování
  • Nastavení a rozvoj marketingových aktivit
  • Samostatnost a schopnost řídit sebe i ostatní
  • Pozitivní přístup a dobrou náladu

Nabízíme

  • Úvazek cca 0,5 on-site
  • Za poloviční úvazek cca 30 000 až 40 000 Kč dle zkušeností + KPI
  • Telefon a notebook (Win, OS, Android, iOS), pokud budeš chtít
  • Celkem 5 týdnů PTO placeného volna, sickdays (poměrem z fulltime)
  • Získání cenných zkušeností a vzdělávání
  • Hrazený tarif od operátora a Spotify
  • Neformální a přátelskou atmosféru
  • Vzdělávání v oboru
  • Kancly v centru Prahy
  • Možnost domluvy individuálního časového plánu, s docházkou do kanceláře

Next steps

Pošli nám CV a pár řádků o sobě, vypiš několik projektů a co jsi na nich jsi řídil a budeme se těšit na kávu.